دشمنان به دنبال ترسیم چهره‌ای تاریک از آینده نظام هستند

آیت الله خاتمی با تأکید بر این‌که دشمنان با سیاه‌نمایی در رسانه‌های خود به دنبال ترسیم چهره‌ای تاریک از آینده نظام هستند، گفت: دشمنان درصدد نابودی امید در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، آیت‌الله احمد خاتمی، عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری امروز تجمع ۴۰ هزار نفری گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر تبریز اظهار داشت:  بسیجیان این رزمایش، درس پاسداری از مکتب عاشورا را آموخته اند و با الهام از نهضت حضرت سیدالشهدا انقلاب خود را حفظ می کنند. 

وی با بیان این‌که دشمنان سعی بر براندازی نظام دارند اما همیشه ناکام مانده و ناکام خواهند ماند، خاطرنشان کرد: با وجود همه توطئه ها و فتنه های دشمن نام اسلام پرآوازه شد و گسترش یافت و دشمنان آرزوی لطمه به انقلاب و براندازی را به گور خواهند برد. 

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: بی‌تردید دست خدا روی سر این ملت بوده ولی ما نیز باید به وظایف خود عمل کنیم و بدانیم در انقلاب چه نقشی داریم. 

وی با اشاره به سرمایه های مهم انقلاب گفت: سرمایه اول حضور در صحنه است؛ چراکه این انقلاب را همین حضور مردمی حفظ کرده است و مصداق نظام متکی به مردم را نشان داده است. 

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان افزود: دشمن تلاش دارد تا با جنگ روانی مردم را از صحنه بیرون کند ولی نمی‌داند مردم ایران یک ملت عاشورایی بوده و صحنه را درک کرده و اردوگاه سیدالشهدا و یزدیان را می‌بیند و فریاد شکوهمند هیهات من‌الذله شعار همیشگی است. 

امام جمعه موقت تهران در ادامه دین، توسل و عشق به آل‌الله را دومین سرمایه انقلاب دانست و گفت: کدام قدرتی می‌تواند مشابه این تجمع عاشورایی را با شعار لبیک یاحسین(ع) یک جا جمع کند و به راستی این یک سرمایه عظیم است. 

وی امید به آینده را یکی دیگر از عوامل حفظ نهضت حسینی دانست و افزود: دشمنان درصدد نابودی امید در جامعه هستند و با سیاه‌نمایی فوق‌العاده در حال تزریق این هدف خود هستند.

آیت الله خاتمی؛ رهبری آگاه و حضور در صحنه را دیگر سرمایه های انقلاب دانست و گفت: روزگاری دشمنان کشور مدعی بودند که اقتدار موشکی ایران چندان به واقعیت نزدیک نیست ولی پاسخ سپاه پاسداران در عمل آنان را مأیوس کرد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: دشمن بداند در صورت نگاه چپ به کشور و تعرض، ما به خوبی می‌توانیم تلاویو و هیفا را با خاک یکسان کنیم؛ حتی نفرت از استکبار سرمایه دیگر ایران اسلامی که برگرفته از مبانی قرآنی می باشد.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: ترامپ، رئیس‌جمهور ابله آمریکا بارها گفته است تا وقتی ایرانیان این شعار "مرگ بر آمریکا" را می‌گویند چنین و چرا خواهد بود ولی ما نیز می‌گوییم تا وقتی جنایتگر دنیا هستید این شعار «مرگ بر آمریکا» با صراحت و مقتدرتر گفته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا حتی یک روز در پی مذاکره نبوده و فقط در پی سلطه است و دروغ می‌گوید که می‌خواهند مذاکره کند بلکه هدف سلطه بر ایران است.

نماینده حبرگان رهبری پیام رزمایش‌ محمد رسول الله در سراسر کشور را وحدت ملت و انسجام ملی دانست و گفت: اختلاف سلیقه در جامعه آزاد امری طبیعی است اما نباید اختلاف سلیقه بر اختلاف هدف بیانجامد.

کد خبر 731736

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha