نمایشگاه کتاب تبریز برگزار خواهد شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری شانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب و ششمین نمایشگاه نشر دیجیتال در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به این‌که شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز امسال با حضور گسترده ناشران داخلی و خارجی همراه خواهد بود، اظهار داشت: ششمین دوره نمایشگاه نشر دیجیتال نیز همزمان با این رویداد فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که نمایشگاه کتاب تبریز به مطالبه جدی مردم، نخبگان، فعالان فرهنگ و هنر و دیگر قشرها تبدیل شده است، افزود: نمایشگاه کتاب تبریز به لحاظ گستردگی فضا و تعداد ناشران حاضر در نمایشگاه و عناوین کتاب‌هایی که در نمایشگاه عرضه می‌شود پس از تهران دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در ایران به شمار می‌ورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از 29 مهرماه تا 4 آبان‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز از ساعت 10 صبح تا ساعت 20 برای بازدید عموم مردم فعال خواهد بود، گفت:‌ مراسم افتتاحیه نمایشگاه 28 مهر از ساعت 15:30 در سالن شمس نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که در این نمایشگاه یک میلیارد و 800 میلیون تومان بن کتاب با 20 درصد تخفیف در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: سقف پرداخت برای مدرک دیپلم و پایین‌تر یکصد هزار تومان و برای مدارک فوق‌دیپلم و لیسانس 200 هزار تومان و برای مدارک فوق لیسانس و دکترای و حوزوی 300 هزار تومان خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که تاکنون 855 ناشر داخلی و 60 ناشر خارجی از کشورهای مختلف برای حضور در این رویداد مهم فرهنگی نام‌نویسی کرده‌اند، افزود: در این نمایشگاه 25 هزار مترمربع فضای مسقف در اختیار ناشران قرار می‌گیرد،

کد خبر 733055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha