بسیاری از مشکلات فعلی کشور ریشه فرهنگی دارند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به وجود آمدن بسیاری از مشکلات کشور را به دلیل مسائل فرهنگی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،  آیت‌ الله محمدرضا ناصری یزدی امروز(23 مهر) در نشست امر به معروف استان که با حضور مسئولان انتظامی، قضائی و ستاد امر به معروف یزد برگزار شد با اشاره به اینکه دشمن الان وارد یک جنگ تمام عیار با ایران شده گفت: امروز تنها دشمن در عرصه اقتصادی با ایران در جنگ نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: مهمترین هدف استکبار از فشار آوردن به ملت ایران این است که به اصل انقلاب و ولایت فقیه ضربه وارد کند و در این راه روش هایی از جمله جنگ اقتصادی را در پیش گرفته است.

ناصری یزدی با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات فعلی کشور ریشه های فرهنگی دارند خاطرنشان کرد: تنها بخشی از مشکلات اقتصادی از خارج کشور است و مابقی به داخل کشور بر می گردد که ریشه آن فرهنگی است.

وی اذعان داشت: این که ما در بازار هر روز شاهد گرانی هستیم و چشم و هم چشمی ها به سمت گران کردن اجناس رفته و هر روز مغازه ها یک جنس گران تر به مردم می فروشند نشان دهنده این است که ما در فرهنگ با مشکل مواجه هستیم.

وی خاطرنشان ساخت: در صورتی که ما به جای اینکه به احتکار کالا و گران کردن اجناسمان روی بیاوریم همه با هم دیگر دست وحدت می دادیم و یک صدا برای رفع مشکلات اقتصادی حرکت می کردیم قطعا الان وضعیت کشور بسیار بهتر بود.

پایان پیام/

کد خبر 733921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha