رعایت استاندارد در تولید کالای با کیفیت ضرورت دارد

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: رعایت استاندارد در تولید کالای با کیفیت برای پاسخگویی به نیازهای مصرف کننده داخلی و خارجی و کاهش واردات، نقش مهمی را ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در دیدار با فناوران زون‌های تخصصی نوآوری و فناوری ششمین نمایشگاه رینوتکس تبریز با تاکید بر ضرورت توجه به استاندارد در حوزه فناوری گفت: توجه به استاندارد یکی از پایه‌های اصلی توسعه اقتصاد کشور است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر ارتقای کیفی کالای ایرانی گفت: در تولید کالای با کیفیت برای پاسخگویی به نیازهای مصرف کننده داخلی و خارجی و کاهش واردات، نقش مهمی را ایفا می‌کند.

امام جمعه تبریز گفت: نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز راهی برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و فرصتی برای توسعه و تجاری سازی فناوری ها و همچنین فروش محصولات آن است.

وی با اشاره به برکات برگزاری نمایشگاه نوآوری و فناوری رینوتکس افزود: یکی از برکات این نمایشگاه است که ارتباط فناوران و اهل فن را با بخش‌های مختلف، تنگاتنگ کرده و ضمن معرفی اختراعات آن‌ها، می‌تواند به افزایش صادرات کمک کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: این نمایشگاه افتخاری برای تبریز بوده و برگزاری آن، راهی برای افزایش همکاری‌های فناورانه در سطح بین‌المللی و تجاری سازی ایده‌های فناورانه است.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) دهم الی چهاردهم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 733954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha