اعزام بدون قرعه کشی نخبگان و روسای دانشگاهها به عمره مفرده

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور گفت: در اعزام دانشگاهیان به عمره مفرده، کاروان نخبگان، روسای دانشگاهها و برگزیدگان المپیادها بدون شرکت در قرعه کشی به عمره مفرده اعزام می شوند.

حجت الاسلام محمدرضا فقیهی با اشاره به برخی جزئیات عمره مفرده دانشگاهیان در سال جاری، به تعداد متقاضیانی که تا روز گذشته در سامانه www.labbayk.com ثبت نام کرده اند اشاره کرد و به خبرنگار شبستان گفت: تا روز گذشته 115 هزار نفر برای عمره مفرده و 37 هزار و500 نفر برای اعزام به عتبات عالیات در سامانه لبیک ثبت نام کرده اند و داوطلبان تا 20 مهرماه فرصت نام نویسی دارند. وی درباره زمان برگزاری قرعه کشی، گفت: قرعه کشی 25 مهرماه برگزار می شود و مدت زمان آن 3 روز خواهد بود. این قرعه کشی در سامانه لبیک صورت می گیرد و به جز چند مورد استثنا اولویتی در قرعه کشی عمره مفره صورت نمی گیرد.


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور از اعزام برخی کاروان های ویژه خبر داد و گفت: یک سری کاروان ویژه استادان، 5 کاروان بنیاد نخبگان، 2 کاروان فعالان فرهنگی، 2 کاروان فعالان سیاسی، کاروان برگزیدگان المپیادهای کشوری، کاروان روسای دانشگاهها و سایر کاروانها از بهمن ماه امسال به صورت کاروان ویژه به حج عمره می روند.

 

حجت الاسلام فقیهی به اعزام بدون قرعه کشی برخی از این کاروانها اشاره کرد و گفت: کاروانهای نخبگان، روسای دانشگاهها، استادان شرکت کننده در ضیافت اندیشه ماه رمضان، فعالان سیاسی و فرهنگی دانشگاهها و برگزیدگان المپیادهای علمی بدون قرعه کشی و سایرین در قالب 30 کاروان به حج عمره مشرف می شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور اظهار کرد: اعزام به عتبات عالیات از 30 مهرماه و اعزام به عمره مفرده از بهمن ماه سال جاری صورت می گیرد و 20 کاروان اعضای هیئت علمی هم به سرزمین وحی می روند.
 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 73525

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha