عاقبت دوستی با آمریکا  غارت و بی‌حیثیتی است

سردار سلامی گفت: راه سعادت هر کسی که با آمریکا دوستی کرد غارت و بی‌حیثیتی بود، اما در مقابل هر کسی در مقابل آمریکا ایستاد عزیز، امن، مستقل و آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «حسین سلامی» امشب در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت وحید فرهنگی والا و دو شهید مدافع حرم استان آذربایجان‌شرقی که در مسجد رسول الله(ص) دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار داشت: امروز آمریکا به عنوان نماد قدرت شیطانی در  تاریخ بشر، هر آنچه که داشته به صحنه آورده تا ایران را منزوی کند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که استکبار جهانی با توطئه‌های بی‌سابقه تلاش دارد ایران اسلامی را در محاصره سیاسی قرار دهد، تصریح کرد: علیرغم تمامی این تلاش‌ها امروز آیا ایران در جهان مشروعیت سیاسی بیشتری دارد یا آمریکا؟ حتی متحدان سنتی آمریکا نیز حاضر نیستند در کنار آمریکا قرار گیرند.

وی با بیان این‌که آمریکا به تدریج در حال منزوی شدن و از دست دادن نفوذ سیاسی خود در منطقه و جهان است، افزود: در مقابل انقلاب اسلامی ایران در حال رشد و بلوغ و اعتلای منزلت سیاسی در جهان است؛ البته آمریکا تمام قدرت روانی و رسانه‌ای خود را به صحنه آورد تا جوانان را از رهبری، انقلاب و اسلام جدا کند.

سردار سلامی با اشاره به این‌که راهبرد و سیاست آمریکا، اعمال حداکثر فشار علیه ایران است، تصریح کرد: همه شنیدید که نام سیاست جدید آمریکا علیه ایران حداکثر فشار اقتصادی همراه جنگ روانی آمریکا علیه ملت ایران شکست خورد؛ هدف اصلی این فشارها خط عملیات روانی برای راه‌اندازی آشوب‌های خیابانی بوده است.

جانشین فرمانده سپاه ادامه داد: آمریکا می‌خواست تا صادرات نفت ما را به صفر برساند؛ اما در نهایت مجبور به معاف کردن بزرگ ترین خریداران نفت ایران از خرید نفت شد، این نشان می‌دهد که آمریکا بیش از این نمی‌تواند کاری کرده و ما را از قدرت دفاعی محروم کند و عقب مانده نگاه دارد.

وی یادآور شد: آمریکا ۷ تریلیون دلار در عراق و سوریه هزینه کرده است؛ یعنی چیزی به میزان ۱۰۰ سال درآمد ایران و عراق از فروش نفت؛ امروز ۵۰ میلیون نفر زیر خط فقر در آمریکا ‌بی‌خانمان هستند، با این حال وزیر خارجه آمریکا با بی‌ادبی  به مردم ایران می‌گوید که اگر نظام ایران می‌خواهد تا مردمانش گرسنه نباشد باید به آنچه آمریکا می‌گوید گوش دهد.

سردار سلامی خطاب به وزیر امور خارجه آمریکا تصریح کرد: اگر در ایران مازاد غذای مصرفی یا همان دور ریز مردم  را جمع کنیم، می‌توان گرسنگان آمریکا را سیر کنیم و اگر دولتشان نمی‌تواند آنها را سیر کند ما می‌توانیم؛ آمریکا گمان می‌کند که رزق و روزی مردم ما در دستان آنها است، خیر، این‌گونه نیست، شما بروید ملت خودتان را از گرسنگی نجات دهید.

جانشین فرمانده سپاه ادامه داد: اگر دولت آمریکا برای مردم ایران  دل می‌سوزاند، پس چرا می‌خواهد تا به آرزوی به گور رفته خود یعنی فلج کردن مردم ایران دست یابد، ملت ایران با کرامت‌ترین، قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین ملت جهان قرار دارد که البته همچنان عزیز و شریف نیز هستند.

وی تأکید کرد: می‌دانیم راه سعادت هر کسی که با آمریکا دوستی کرد غارت و بی‌حیثیتی بود، اما در مقابل هر کسی در مقابل آمریکا ایستاد عزیز، امن، مستقل و آزاد شد و ما نیز این راه را انتخاب کرده و تا آخر هم می‌ایستیم؛ ما راه ایستادگی و مقاومت را از شهدا آموخته ایم.

کد خبر 740169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha