کاهش تعداد واحدهای بحرانی استان آذربایجان‌شرقی

استاد رحیمی با تأکید بر این‌که تمام تلاش بر این بوده که آرامش جامعه کارگری را حفظ کنیم، گفت: تعداد واحدهای بحرانی آذربایجان شرقی از ۲۹ واحد تولیدی به ۹ واحد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «رضا استاد رحیمی» امروز در تحمع بزرگ کارگران تبریز که به مناسبت سالروز تصویب قانون کار برگزار شد، اظهار داشت: رویکرد استانداری آذربایجان شرقی و کمیسیون کارگری و سایر کمیته های زیر مجموعه آن حمایت از تولید و جامعه کارگری است.

مدیرکل امنیتی سیاسی استانداری آذربایجانشرقی با تأکید بر این‌که روال بر دفاع از حقوق کارگران ببوده تا نگذاریم تا کارگری اخراج شود، خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم کارگران به عنوان یکی از زحمتکش ترین اقشار جامعه شناخته می شوند.

استاد رحیمی آرامش جامعه کارگری استان در وضعیت کنونی اقتصاد کشور را قابل تقدیر دانست و گفت: تمام تلاش بر این بوده که جامعه کارگری با کمترین تنش همراه باشد و نتیجه این حرکت طی فعالیت دولت تدبیر و امید موجب شده تا تعداد واحدهای بحرانی آذربایجان شرقی از 29 واحد تولیدی به 9 واحد کاهش یابد.

وی با قدردانی از همکاری های اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی در این زمینه افزود: با فعالیت ها و همکاری تأمین اجتماعی استان در برخی موارد با وجود آنکه کارگران چندین  ماه حقوق دریافت نکرده بودند تلاش شد تا بیمه کارگران قطع نشده و دفترچه های آنان به موقع تمدید شود 

گفتنی است، در ادامه این مراسم با اهدای لوح تقدیری از سوی دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی به نمایندگی از جامعه کارگری استان از تلاش های شهرتی فر، معاون سابق امنیتی سیاسی استانداری استان که به افتخار بازنشستگی نایل آمده است؛ تجلیل شد.

کد خبر 741955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha