راه اندازی «شنبه های با کتاب» در کانون های مساجد

دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: «شنبه های با کتاب در مساجد» و «یکشنبه های با سرود در مساجد» در کانون های مساجد کشور آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ( 1 آذر) در مراسم گردهمایی عظیم گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت: شهر یزد و استان یزد، استانی است که ظرفیت های بسیار فراوانی در حوزه های مختلف دارد که یکی از انها ظرفیت سرود، تئاتر و نمایش و داستان است.

 

وی افزود: امید داریم که خانه سرود یزد را به عنوان اولین خانه سرود ملی را در کشور راه اندازی کنیم و امشب به این مناسبت نیز اولین خانه سرود خانه ایران در یزد آغاز به کار می کند.

 

دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خاطرنشان کرد:  ما شنبه ها را با عنوان « شنبه های با کتاب » اعلام کردیم که در 200 مسجد بعد از نماز مغرب و عشا یک کتاب را معرفی می کنند.

 

حجت الاسلام ارزانی تصریح کرد: ما یکشنبه ها را با نام « یکشنبه های با سرود: داریم که از مساجد استان یزد آغاز می شود و در 300 مسجد بعد از نماز این برنامه به صورت کشوری اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: این اولین بار است که در سطح کشور این برنامه گردهمایی گروه های سرود را در کشور داریم و امیدواریم این برنامه در سطح کشور برگزار شود.

 

 

کد خبر 742245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha