هدف ما در ارتباطات بین المللی  مساجد، ارتباط  ایرانیان با مردم کشورهای مختلف است

دبیر ستاد عالی کانون های مساجد با اشاره به اعزام گروه های فرهنگی به کشورهای مختلف، گفت: هدف ما در ارتباطات بین المللی مساجد، ارتباط ایرانیان با مردم کشورهای مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام دکتر «حبیب رضا ارزانی» در دیدار با آیت الله «محمدرضا ناصری یزدی» امام جمعه یزد، گفت: ما در سطح کشور 24 هزار کانون فرهنگی هنری داریم که 22 هزار کانون فرهنگی هنری  در پرتال ثبت شده است و کارهای فاخری در سرود و تئاتر بچه های مسجد ایجاد شده است.

 

دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور افزود: در یزد ظرفیت بسیار خوبی است که از جمله آنها می توان به آذریزدی و مظفر سالاری نام برد.

 

دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور تصریح کرد: اشتباهات استراتژیک ما خروج فعالیت های فرهنگی از مساجد است که اگر کارهای فرهنگی ما به مساجد وارد شوند به خوبی شاهد فعالیت های مناسبی خواهیم بود.

 

حجت الاسلام ارزانی ادامه داد: امسال به دنبال آن هستیم که چهل گروه سرود چهل نفره را در چهل نقطه کشور با سرود واحد فعال کنیم .

 

وی ادامه داد: ما 14 هزار کتابخانه در دل مساجد داریم که هفت هزار کتابخانه مخزن دار و هفت هزار کتابخانه باز هستند که سعی داریم نهضت کتابداری را در مساجد احیا کنیم.

 

دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور بیان کرد: اگر بشود با برند آقای وزیری که در کنار مسجد کتابخانه ایجاد کرده اند، کار ملی همانند کنگره ملی کتابخانه ها یا آقایو زیری برگزار شود که این می تواند کار فاخر و خوبی باشد.

 

حجت الاسلام ارزانی ادامه داد: در زمینه بین المللی تا الان ارتباط دولت با مردم بوده است که امروز ما سعی داریم ارتباط مردم با مردم باشد که ارتباط توریستی مذهبی می تواند در این زمینه اثرگذار باشد.

 

وی افزود: ما در سطح کشور هشت استان را انتخاب کرده ایم که در استان یزد کانون صاحب الزمان رحمت آباد به عنوان این انتخاب است.

 

کد خبر 742247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha