راه حل نهایی رفع مشکلات داخلی گفت‌وگوی ملی است

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس راه حل نهایی رفع مشکلات داخلی کشور را گفت‌وگوی ملی دانست و افزود: گفت‌وگو راهی برای کشف حقیقت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «احمد مازنی» امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار داشت: امسال علیرغم تلاش مذبوحانه دشمنان نظام؛ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پرشورتر از سال های گذشته جشن خواهیم گرفت.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه باید پاسخگوی اقدامات چهل سال گذشته باشیم، ممکن است در جاهایی کم‌کاری صورت گرفته باشد، که آنهم باید صادقانه با مردم بیان شود.

وی ادامه داد: راه حل نهایی رفع مشکلات داخلی کشور گفت‌وگوی ملی است، چراکه گفت‌وگو راهی برای کشف حقیقت است که نتیجه‌اش منجر به اجماع و یا واگرایی می شود.

این نماینده مجلس با تأکید بر عبرت‌آموزی از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی افزود: مهم‌ترین دستاورد انقلاب تحقق استقلال به معنای واقعی کلمه و خودکفایی در بسیاری از عرصه‌ها بوده است.

حجت الاسلام مازنی با اشاره به این‌که در برخی مسائل موفق نبوده‌ایم و نخبگان جامعه باید نسبت به رفع ایرادات پای کار آیند، خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه آزادی را نمی توان فدای استقلال و استقلال را فدای عدالت کرد.

وی با بیان این‌که اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی باید در جامعه بین‌الملل و تعامل با کشورهای مختلف پیگیری شود، خاطرنشان کرد: افتخار نظام اسلامی ایران این است که برای اثبات حقانیت و حسن نیت خود گفت‌وگویی با ققدرت‌های بزرگ جهان انجام داد که حاصلش به امضای شورای امنیت رسید.

حجت الاسلام مازنی ادامه داد: افتخار می کنیم که گفت و گو کردیم، هر چند آمریکا زیر تمام تعهداتی که داشته است زد، اما جهانیان شاهد بودند که ملت ایران اهل گفت‌وگو است و سر جنگ با هیچ کشوری را ندارد.

کد خبر 746171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha