برگزاری طرح « ۴۰     قاضی، ۴۰ مسجد» در یزد

عرشیان با اشاره به برنامه های فرهنگی دستگاه قضا گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی طرح «۴۰ قاضی، ۴۰ مسجد» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، محمدرضا عرشیان در جمع مسئولان فرهنگی حوزه های قضایی و همچنین سازمان های تابعه قوه قضاییه در استان یزد، گفت: باید برای تحقق اهداف عالیه نظام، در صحنه کار و تلاش حاضر بود و با تمام توان کار کرد.

این مقام قضایی بر استفاده از هسته های جهادی و اجرای برنامه های فرهنگی تأکید کرد و بیان داشت: هسته های جهادی یعنی فرصت استفاده از یک نیروی کارآمد فرهنگی که داوطلبانه و ایثار گرانه در میدان کار فرهنگی حاضر شده و انجام وظیفه می نماید.

 با اشاره با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: طرح «40 قاضی، 40 مسجد»، یک طرح فرهنگی است که به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می گردد و قضات مجرب و فرهیخته دادگستری استان در بین آحاد مردم در مساجد حاضر شده و ضمن تبیین اهداف نتعالی نظام اسلامی و خدمات دستگاه قضاء به پرسش های مردمی پاسخ خواهد داد.

وی از اجرای طرح« 40قاضی، 40خاطره» خبر داد و افزود: در این طرح 40 خاطره ماندگار و خاص قضات مجرب دادگستری در سنوات خدمت تدوین و منتشر می شود.

در این نشست مسئولان فرهنگی دستگاه های وابسته به قوه قضاییه و حوزه های قضایی استان ضمن بیان دیدگاه های خود، گزارشی از فعالیت های خود را تشریح کردند. 

کد خبر 746633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha