لیالی: اعزام زائران با پروازهای «ماهان» همچنان ادامه دارد

رییس سازمان حج دررابطه باسناریوی ساختگی ترور سفیر عربستان در آمریکا و تحریم احتمالی شرکت هواپیمایی ماهان گفت: اعزام زائران ایرانی با پروازهای ماهان همچنان ادامه دارد وتاکنون دراین زمینه با مشکلی مواجه نشده ایم

به گزارش خبرنگار شبستان، سناریوی ساختگی ترور سفیر عربستان در آمریکا و تحریم شرکت هواپیمایی ماهان به دلیل اتهامات واهی در حالی که عملیات موسم حج تمتع ۹۰ در حال انجام است، از سناریوی ساختگی اتاق فکر واشنگتن با مقامات برخی کشورها حکایت دارد.
العربیه نیز پس از یک روز از این سناریوی ساختگی امروز در گزارشی مدعی شد: دولت آمریکا به بهانه نقش داشتن شرکت هواپیمایی ماهان در انتقال فرد متهم به آنچه دست داشتن در عملیات ترور سفیر عربستان به این کشور ادعا شده، این شرکت را تحریم کرد.

این جنجال رسانه‌ای آمریکایی‌ها درحالی از سه شنبه کلید خورده است که از ۲۷۴ پرواز مربوط به عملیات انتقال زائران حج تمتع ایرانی به سرزمین وحی توسط ۱۴۱ پرواز شرکت هواپیمایی ماهان انجام می شود.
دی پی این اخبار علی لیالی، رییس سازمان حج و زیارت در رابطه با احتمال لغو پروازهای ماهان و بروز مشکل برای زائران تمتع به خبرنگار شبستان گفت: اعزام زائران ایرانی با پروازهای ماهان همچنان ادامه دارد و تاکنون در این زمینه مشکلی ایجاد نشده است.

وی تصریح کرد: سازمان حج و زیارت براساس رویکرد نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت مسائل و موضوعات جدی و اختلافات سیاسی دو کشور را در موضوع حج وارد نمی کند.

رییس سازمان حج و زیارت در رابطه با اینکه آیا در دیدار حضوری با مقامات عربستان در این زمینه گفتگو می شود یا خیر خاطرنشان کرد: زائران ایرانی در حال حاضر بدون مشکل خاصی و طبق برنامه ریزی های انجام شده با پروازهای ماهان به عربستان اعزام می شود و کشور عربستان نیز تاکنون در این زمینه واکنشی نشان نداده است بنابراین موضوع جدیدی برای بحث و گفتگو وجود ندارد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 74763

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha