انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی بوده است

حجت الاسلام حسینی گفت: انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب معنوی و برگرفته از مکتب قرآن و عترت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام «شهاب‌الدین حسینی» امروز در ستاد هماهنگی بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در شهرستان اهر اظهار داشت: اقتدار نظام اسلامی در سایه مجاهدت رزمندگان اسلام دفاع مقدس و شهدای انقلاب است، در حقیقت امنیت و اقتدار امروز کشور در سایه خون هزاران شهید گلگون کفن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلابی مبتنی بر ارزش‌های والای اسلامی بوده که علاوه بر دستاوردهای مادی و پیشرفت‌های مختلف در حوزه اقتصادی و سایر زمینه‌ها، از افتخارات این انقلاب و دستاوردهای معنوی و ارزشی آن است.

حجت الاسلام حسینی گفت: انقلاب ما با انقلاب‌های دیگر دنیا فرقی فاحش دارد و این انقلاب یک انقلاب معنوی و برگرفته از مکتب قرآن و عترت است که از دستاوردهای  انقلاب ماست.

وی، یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را امنیت بالای کشور و قدرت دفاعی و بازدارندگی نظام دانست و افزود: با وجود اینکه در کشورهای همسایه آتش جنگ و ناامنی همچنان شعله‌ور است اما ایران اسلامی همچنان پرقدرت در امنیت کامل در مسیر پیشرفت و توسعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یادآور شد: دنیا با عزت و احترام به ایران اسلامی نگاه می‌کند و استقلال و آزادی و عزت ما در دنیا طنین‌انداز است.؛ اقتدار ایران اسلامی عالم‌گیر است و باید با اقتدار و سربلندی این افتخار را به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

کد خبر 749019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha