تفکر بسیجی یعنی دمیدن روح معنویت و ایثار در کالبد یک اداره

عرشیان گفت: بسیج، روح پاک و تفکر ارزشمندی است که در کالبد یک اداره دمیده می شود و عامل حرکت توفنده و قلب طپنده دستگاه برای خدمت به مردم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از دادگستری یزد، « محمدرضا عرشیان» در نشست صمیمی اعضا شورای پایگاه بسیج دادگستری یزد با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و سردار جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان، گفت: نیروی بسیجی یک نیروی کارآمد، آماده به خدمت و مخلص برای دستگاه و اداره است که هر لحظه که نیاز باشد و ضرورت ایجاب نماید در صحنه کار و تلاش حاضر می شود.

وی تصریح کرد: بسیجی بودن یک افتخار و یک ارزش مایه مباهات برای کارکنان در دستگاه قضایی است که در کوران کار بی حد و حصر قضایی، خالصانه و بی منت در صحنه حضور دارد و بدون ادعا خدمت به مردم را انجام می دهد.

این مقام قضایی یادآور شد: پایگاه بسیج دادگستری استان یزد از سال 72 تشکیل شده است و در این سنوات عامل بسیاری از خیر و برکات برای دستگاه قضایی بوده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از یک سوم کارکنان دادگستری عضو فعال پایگاه بسیج هستند و با حضور در هسته های جهادی دادگستری و حلقه های صالحین، در ارتقاء سطح کار و اندیشه سایر کارکنان تلاش می کنند.

لازم به ذکر است در این جلسه، از خدمات رئیس کل دادگستری استان یزد توسط امام جمعه یزد و فرمانده سپاه الغدیر استان به عنوان یک رزمنده، جانباز و بسیجی پر تلاش تقدیر و تشکر شد.   

کد خبر 749176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha