نشست منطقه ای کانون های مساجد یزد برگزار شد

نشست منطقه ای مدیران مسئول کانون های منطقه رحمت آباد و صفائیه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست منطقه ای مدیران مسئول کانون های منطقه رحمت آباد و صفائیه یزد با حضور حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد در کانون المهدی یزد برگزار شد.

در این نشست مدیران کانون های مناطق رحمت آباد و صفائیه یزد حضور داشتند که با برنامه های دبیرخانه در دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و برنامه های فرهنگی هنری دبیرخانه کانون های مساجد استان آشنا شدند.

کارشناسان بخش های مختلف دبیرخانه کانون های مساجد یزد نیز در این نشست در خصوص واحدهای مختلف این دبیرخانه و فعالیت های خود گزارشی ارائه کردند.

حجت الاسلام گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد در این نشست گفت: کانون های فرهنگی هنری بازوان فرهنگی مساجد هستند.

وی افزود: با توجه به اساسنامه جدید کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، حوزه فعالیت های کانون ها در بخش کودکان، نوجوان و خانواده است که با رویکرد جذب قشر خاکستری گام برمی دارند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند از طریق کار تشکیلاتی به اهداف خود برسند و در این زمینه نیز باید به صورت فعال گام بردارند.

حجت الاسلام گرجی ادامه داد: کار تشکیلاتی، محتوای مناسب و کار آموزشی و اجرایی مهمترین عناصر موفقیت در کانون های مساجد است.

کد خبر 753716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha