دولت الکترونیک تنها راه دستیابی به به شاخصه شفافیت مالی

موسوی با اشاره به اهمیت توجه به شفافیت در شاخصه های اداری گفت: ما تنها از طریق دولت الکترونیک می توانیم به شاخصه شفافیت مالی برسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « موسوی بیوکی» در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان یزد گفت:  اگر در حوزه نظارت قوی تر عمل کنیم به مراتب بهتر خواهیم بود.

وی افزود: یزد قابلیت مناسبی برای سرمایه پذیری دارد اما متاسفانه شاخص هایی مناسب برای آن در کشور ایجاد نشده است و در رتبه های اول و دوم و سوم قرار نمی گیرد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما باید در شاخصه شفافیت مالی باید رتبه اول کشوری را داشته باشیم زیرا این برندی برای استان است.

موسوی بیوکی تصریح کرد: ما تنها از طریق دولت الکترونیک می توانیم به شاخصه شفافیت مالی برسیم و در این صورت می توانیم از هرگونه فسادی نیز جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: سازمان مدیریت باید تمامی طرح های خود را به صورت شفاف برای مردم ارائه کند و در این راستا نیز پروژه های استانی که حدود 81 هزار مورد است را می توان در این زمینه سوق داد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید بتوانیم تمامی حرف های خود را در سامانه بزنیم و قابل رویت برای همه باشد و این می تواند الگویی برای تمام کشور باشد.

موسوی بیوکی بیان کرد: با توجه به رشد الکترونیک به بالای 80 درصد در سطح کشور توسط استان یزد ما می توانیم بسیاری از اقدامات خود را در این زمینه انجام داد و آن را به 90 درصد برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه استان یزد باید به دارایی های استان یزد برگردیم.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما در زمینه واگذاری طرح های نیمه تمام می توانیم با تکمیل سیستم سادا به گونه ای فعال عمل کنیم.

موسوی بیوکی تصریح کرد: ثروت و دارایی های ما باید ممیزی شود و اگر در سیستم وارد شود حتما به توسعه خواهیم رسید.

وی افزود: ما به آرزوی خود رسیدیم که یک یزدی استاندار یزد شد و امروز نیز باید کمک کنیم که این پیشرفت در یزد به خوبی پیش برود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: هر چقدر مردم بدانند که شما در جهت توسعه استان جرکت می کنید بیشتر همراه شما می شوند و در این صورت یزد متحول را می بینیم.

موسوی بیوکی ادامه داد: ما باید فکر کنیم که نخبگان مدیریتی استان را چطور تربیت کرده و در استان نگه داریم.

کد خبر 754027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha