تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآنی «مدهامتان»

ثبت نام در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تا پایان دی ماه جاری تمدید شد.

محمد هادی‌نیا، مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: ثبت نام اعضای کانون های مساجد در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» تا پایان دی ماه تمدید شد و علاقه‌مندان در رده های سنی 7 تا 16سال و 16 تا 30 سال می توانند با مراجعه به وب سایت www.modhammatan.com نام‌نویسی کنند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت نماز، حفظ کل، حفظ جزء 30، قرائت تقلیدی، اذان و نقاشی آیات ویژه خواهران و برادران خواهد بود که منتخبان نهایی در هر استان به مرحله کشوری در مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

هادی‌نیا با اشاره به این‌که مسابقات به‌منظور نشر و ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب و ترغیب شرکت هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های قرآنی، برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این مسابقات در سنین ۱۶ تا ۳۰ سال در رشته قرائت(تحقیق) و حفظ کل ویژه خواهران و برادران و در مقطع سنی ۷ تا ۱۶ سال هم در رشته‌های قرائت (ترتیل)، حفظ جز ۳۰، اذان، قرائت تقلیدی و نقاشی آیات در موضوعات احترام به والدین، نماز و تلاوت قرآن با انتخاب آزاد آیه مربوطه ویژه برادران و خواهران برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه قرآنی می‌توانند با مراجعه حضوری به دبیرخانه کانون‌های مساجد استان و یا از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مسابقات «مدهامتان» www.modhammatan.com نسبت به ثبت‌نام در این مسابقه قرآنی اقدام کنند. همچنین رشته نماز نیز ویژه نوجوانان 7 تا 16 سال در سطح استانی برگزار خواهد شد.

هادی نیا با بیان این‌که مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان پس از برگزاری مراحل کانونی و شهرستانی در مسجد امام خمینی(ره) شهرک یاغچیان تبریز برگزار خواهد شد، گفت: کانون فرهنگی هنری شمیم ولایت مسجد امام خمینی(ره) تبریز به عنوان مجری برگزاری مسابقات استانی مدهامتان برای ششمین سال متوالی انتخاب شده است.

وی ادامه داد: ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات ملی و بین‌المللی قرآن کریم، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های مساجد با ایجاد فضای رقابت سالم، تقویت فعالیت‌های قرآنی در کانون‌های مساجد و شناسایی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی، تشویق و ایجاد زمینه حضور علاقه‌مندان غیرحرفه‌ای از جمله اهداف برگزاری مسابقات مدهامتان است.

به گفته مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی زمان برگزاری مرحله استانی مسابقه متعاقبا به اطلاع ثبت نام کنندگان خواهد رسید.

کد خبر 754374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha