عمره دانشجویی معنویت را در دانشگاه‌های توسعه‌ می‌دهد

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های لرستان، سفر حج عمره را یک دوره تاریخ اسلام عملی برای دانشگاهیان دانست و افزود: عمره دانشجویی معنویت را در دانشگاه‌های توسعه‌ می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سیدمحمد طاهری، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان، در مراسم قرعه‌کشی حج عمره دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های استان که در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد، گفت: عمره دانشجویی تعهد را در کنار تخصص می‌آفریند.

 

وی با اشاره به برنامه فرهنگی مختلف در راستای ارتقای فرهنگ دینی در دانشگاه ها،‌ اظهار داشت: عمره دانشجویی معنویت را در دانشگاه‌ها توسعه می‌دهد.

 

حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: دانشجویی که به حج عمره مشرف می‌شود نه تنها معنویت در وجودش تقویت می‌شود، بلکه می‌تواند این معنویت را در فضای دانشگاه رواج دهد.

 

وی از حج عمره به عنوان فرصتی ارزشمند برای ارتباط با خداوند یاد کرد و ادامه داد:‌ زندگی امروزی قدرت تفکر و برقراری ارتباط قوی با خداوند را از انسان گرفته از این رو جج عمره می‌تواند این خلاء را پر کند.

 

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان، حج عمره را یک دوره تاریخ اسلام عملی برای دانشگاهیان عنوان و اذعان کرد: حج عمره فرصتی برای توجه است که فراهم شدن این فرصت برای جوانان بیش از دیگران ضروری است.

 

پایان پیام/

کد خبر 75698

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha