اجرای برنامه سرود بچه‌های مسجد همزمان با لحظه تاریخی ورود امام راحل به میهن

همزمان با لحظه ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در ۱۲ بهمن؛ گروه‌های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی در سراسر استان اجرای برنامه خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، محمد هادی‌نیا، مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی امروز در دیدار با مدیرعامل بنیاد مصلای امام خمینی(ره) تبریز که با هدف هماهنگی و تعامل در راستای اجرای گروه‌های سرود ترتیب یافت، اظهار داشت: آذربایجان‌شرقی یکی از هفت استان های دارای پتانسیل قوی مردمی و مسجدی جهت اجرای گروه سرود اعضای کانون های فرنگی هنری مساجد در 12 بهمن سال جاری است.

وی با تقدیر از تعامل حداکثری و همراهی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و بنیاد مصلای تبریز در اجرای برنامه های مربوط به گروه سرود 1600 کانون های مساجد استان، گفت: قرار است تمامی گروه‌های نوجوان و جوان سرود دانش آموزی و مسجدی در سراسر کشور به صورت خودجوش و هماهنگ شده به اجرای سرود خواهند پرداخت.

هادی‌نیا ادامه داد: با توجه به این‌که اجرای گروه‌های سرود اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قرار است از شبکه سهند و دیگر شبکه های سراسری پخش شود، بایستی به لحاظ بصری و فضاسازی مربوط به جایگاه اجرای برنامه تمهیدات لازم صورت گیرد، تا تصاویری جذاب در بهترین شکل ممکن برای مخاطبان ارایه شود.

بنابر این گزارش، در این جلسه مقرر شد گروه سرود 800 نفری اعضای کانون های مساجد استان آذربایجان‌شرقی همزمان با لحظه ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در 12 بهمن و در جایگاه مصلای اعظم امام خمینی(ره) اجرای برنامه داشته باشد.

همچنین مقرر گردید نماینده شهرداری تبریز 25 دستگاه اتوبوس جهت ایاب و ذهاب اعضای گروه های سرود در اختیار دبیرخانه کانون های مساجد استان قرار دهد.

بر اساس این گزارش؛ مقرر شد جهت تسهیل در امر ورود خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های استانی به مصلای حضرت امام خمینی(ره) از طریق خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی؛ لیست فعالان مطبوعاتی و عکاسان خبری استان به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز جمعه و بنیاد مصلای حضرت امام خمینی(ره) ارسال شود.

گفتنی است، در این نشست نمایندگان بنیاد مصلای امام خمینی(ره)، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، صدا و سیما، بسیج دانش آموزی، بسیج شهرداری و اداره کل آموزش و پرورش استان نسبت به همکاری با ستاد اجرایی جهت برگزاری مناسبت این حرکت مردمی و هنری اعلام آمادگی کردند.

کد خبر 759184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha