انگشت نگاری زائران زن ایرانی در فرودگاه مدینه منتفی شد

ستاد اجرایی سازمان حج و زیارت در مدینه منوره اعلام کرد انگشت نگاری زائران زن ایرانی در فرودگاه مدینه منتفی شده است.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام  سید علی قاضی عسکر، سرپرست حجاج ایرانی و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از ستاد اجرایی این سازمان در مدینه منوره بازدید کرد. 

وی در این بازدید در جریان فعالیت‌های واحدهای حمل و نقل هوایی، حمل و نقل شهری و بین‌شهری، حسابرسی، تغذیه، تدارکات و مخابرات، امدادرسانی، حراست، ارزشیابی، امور اداری و پشتیبانی، امور مالی، امور رایانه، مسکن، حوزه ریاست و روابط عمومی ستاد مدینه منوره قرار گرفت. 
 واحدهای ستاد مدینه منوره در این دیدار از برنامه ها و نوع عملکرد خود در این مدت گزارش هایی را ارائه کردند که موضوع منتفی شدن انگشت نگاری از زائران زن ایرانی در فرودگاه مدینه، ارائه آمار  زائران حاضر در مدینه منوره و اعلام زمان ورود آخرین زائران حج تمتع 90 به مدینه از جمله مواردی بود که در این بازدید به آن اشاره شد. 

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین در جریان پروازهای ایرانی و مسئله تاخیر یا عدم تاخیر آنها نیز قرار گرفت که در این گزارش به تاخیر 5 ساعته زائران تنها در یک مورد از پروازها اشاره شد. 

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، گزارش وضعیت فرودگاه مدینه و قول مسئولان این فرودگاه برای راه اندازی باند جدید در سال آینده و آماده سازی اقامتگاه های جدید برای زائران ایرانی در مدینه منوره در سال جاری و افزایش و بهبود کیفیت اقامتگاه‌ها از دیگر موارد بیان شده در این بازدید بود که به اطلاع سرپرست حجاج ایرانی رسید.

پایان پیام/

 

 

 

 




نظرات و پیشنهادها

آدرس پست الکترونیکی*
نظر*

 

 

کد خبر 75963

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha