اعطای کمک هزینه 6 میلیون ریالی به متقاضیان تشرف به عمره دانشگاهی

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به ثبت نام بیش از 292 هزار دانشجو برای تشرف به سرزمین وحی از اعطای کمک هزینه شش میلیون ریالی به متقاضیان توسط بانک های ملی و ملت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمد زارع، معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان این مطلب که ثبت نام دانشگاهیان تا 21 مهرماه ادامه داشته است، گفت: بیش از 292 هزار نفر دانشجو برای تشرف به سرزمین وحی نام نویسی کرده اند که در سه گروه دانشجویان مجرد ،‌ متاهل و استادان قرار دارند.

وی از اعلام نتایج قرعه کشی در 26 مهرماه خبر داد و افزود: نتایج قرعه کشی از طریق ارسال پیامک و یا پایگاه اینترنتی www.labbayk.com اعلام می شود.

زارع تصریح کرد:‌ بنابر هماهنگی های به عمل آمده با بانک های ملت و ملی برای دانشجویان متقاضی سفر به سرزمین وحی 600 هزار تومان و عتبات 300 هزار تومان وام پرداخت می شود.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیانبیان کرد: همچنین مقرر شد صندوق رفاه دانشجویی در دانشگاه ها کمک هزینه هایی را برای سفر به سرزمین وحی و عتبات عالیات به دانشجویان بپردازند.

زارع عنوان کرد: دانشجویان پس از اعلام نتایج می توانند برای ثبت نام نهایی به پایگاه اینترنتی www.labbayk.com مراجعه کنند.

وی تاریخ اعزام نخستین گروه از دانشجویان به سفر عمره را از اواخر بهمن اعلام کرد و یادآور شد: اعزام کاروان های عتبات عالیات دانشجویان نیز از 30 مهرماه آغاز می شود.

پایان پیام/
 

کد خبر 76098

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha