دانش آموزان حادثه دیده درودزنی به عمره مفرده مشرف می شوند

دانش آموزان حادثه دیده درودزنی به همراه یکی از اعضای خانواده هایشان به حج عمره مفرده مشرف می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، جواد سهامیان مقدم، رییس سازمان بیمه ایران استان فارس بعداز ظهر امروز (26مهر) با حضور در مراسم پرداخت دیه دانش آموزان حادثه دیده درودزنی در روستای درودن زن مرودشت فارس با اشاره به اینکه خداوند متعال سختی ها را برای آزمایش انسان ها گذاشته است و مهم صبر در زمان مشکلات است، گفت: با حمایت سازمان بیمه ایران این دانش آموزان به حج عمره مفرده مشرف می شوند تا آنجا دل های پاک خود را بیشتر با معبود هستی گره بزنند.
 

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با پرداخت دیه تاحدی از مشکلات این عزیزان و خانواده هایشان بکاهیم چرا که می دانیم هیچ گوهری ارزشمند تر از سلامتی نیست.
 

بر اساس این گزارش در ادامه، محمدحسین روزیطلب، مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس نیز گفت: همواره مسئولین نظام و اموزش و پرورش پیگیر کار این دانش اموزان بوده اند و امروز نتیجه پیگیری های این مسئولین است، ما در مرحله اول با مشارکت استانداری و بیمه دانا مبلغ 9 میلیارد و 300میلیون ریال هزینه کردیم.
 

مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس ضمن اشاره به اینکه با مبلغ مذکور مدرسه ای ساخته شد تا دانش آموزان از آن استفاده کنند، خاطر نشان کرد: مرکز مشاوره ای ایجاد شد تا حالت یاس را به شکوفایی تبدیل کند که اگر همکاری خانواده ها نبود هرگز این مهم میسر نمی شد.
 

روزیطلب با آروزی اینکه امیدواریم این مشکل دوباره تکرار نشود بر توجه بیشتر مسئولین بر مدارس تاکید و هزینه همراه یکی از دانش آموزان را برای سفر حج عمره مفرده توسط آموزش و پرورش تقبل کرد.
 

این گزارش می افزاید: در ادامه محمد آزادپور، رییس آموزش و پرورش بخش درودزن نیز از همکاری خوب و به موقع سازمان های زیربط برای ایجاد مرکز مشاوره و همچنین تهیه سرویس برای این دانش آموزان تقدیر کرد.
 

خاطر نشان می شود، در تاریخ سوم آذر سال 85 مدرسه روستای درودزن از توابع شهرستان مرودشت فارس به علت استفاده از علاالدین برای گرمایش و بی احتیاطی دچار حریق شد که در این اتفاق 6 دختر و 2 پسر دچار سوختگی شدند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 76261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha