امروز نیازمند تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید هستیم

حجت الاسلام میرجعفری با اشاره به پیشرفت های انقلاب اسلامی گفت: امروز نیازمند تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «حجت الاسلام سید جعفر میرجعفری» در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد میانکوه هدش یزد گفت: شاه قدرت های دنیا را به همراه داشت، از جلو سر آمریکا و از پشت سر اسرائیل و همچنین صهیونیست را نیز همراه خود داشت و در داخل کسانی که بهایی بودند را در سمت های مختلف قرار داد تا مخالفت با وی نداشته باشند.

امام جمعه ده بالا در ادامه با اشاره به خاطرات حسین فردوست گفت: محمد رضا شاه یک انسان فاسد و ضد دین بود و و آدم های ساده لوح باور می کردند که واقعا مسلمان و اعتقاد به شیعه دارد.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم گیران اصلی بهایی ها بودند و شاه اجازه نظر دادن نداشت و حلقه به گوش آنها بود تا آنجا که 13 سال آخر حکومتش زمام امر کشور دست هویدا بود که وی صراحتا بهایی بود.

حجت الاسلام میرجعفری در مورد دستاوردهای علمی چهل ساله انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: مقایسه ایران  قبل و بعد از انقلاب، می تواند واقعیت های مهمی را برای نسل های پس از انقلاب آشکار کند.

وی ادامه داد: هرچه از پیروزی انقلاب اسلامی فاصله می گیریم، اهمیت بررسی موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهمیت بیان دستاوردها و پیشرفت ها در حوزه علم  و فن آوری بیش تر می شود.

کد خبر 765134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha