مسئولان قدر عظمت و شکوه حضور مردم را بدانند/مشکلات مردم را حل کنیم

تبریزی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مسئولان باید قدر این عظمت و شکوه مردم در صحنه را بدانند و برای حل مشکلات آنها گام بردارند.

«محمد اسماعیل سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: خیلی ها باور نداشتند یک بار دیگر ملت با چنین عظمتی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان ها بیایند و دنیا را متوجه عظمت نظام و انقلاب اسلامی کنند.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کسانی که بدخواه این انقلاب و کشور هستند با این حضور متوجه شدند که مردم ایران در هر شرایطی آماده دفاع از کشور و منافع ملی شان هستند و از جان خودشان در این زمینه مایه می گذارند.

 

وی تاکید کرد: ملت ایران متحد و یکپارچه در مقابل تمامی ابرقدرت ها، فشارها و تهدیدها چهل سال ایستاده اند و عقب نشینی نکرده اند و عقب نشینی نکردن جزو مشی این ملت است.

 

سعیدی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی نخستین پیامش برای بدخواهان نظام و انقلاب و دشمنان و پیام دیگرش برای دوستداران انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران بود که آنها امیدوار باشند.

 

وی ادامه داد: پیام دیگر این حضور برای مسئولان و تمام کسانی است که در دولت، مجلس و قوه قضاییه خدمت می کنند. آنها باید قدر این مردم را بدانند، قدر این عظمت و شکوه را بدانند و از این ظرفیت بزرگ استفاده کنند.

 

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید برای حل مشکلات این سرمایه بزرگ اجتماعی تلاش کنیم و برای رسیدن به نقطه مطلوب و پیشرفت و آبادانی این کشور در حال حاضر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر ما از مردم و مشکلات شان غافل شویم قطعا این سرمایه بزرگ اجتماعی را از دست می دهیم./

 

 

 

کد خبر 765303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha