طالبی: کانون‌های مساجد برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب رسالت مهمی به عهده دارند

حجت‌الاسلام طالبی با تاکید بر اینکه باید نهال های نوپای ایران اسلامی از ریشه به طور کامل با بیانیه گام دوم انقلاب آشنا شوند، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد جهت تحقق این مهم، رسالت مهمی به عهده دارند.

حجت الاسلام «صادق طالبی»، امروز (15 اسفند) در آستانه سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سال 71 درباره نقش کانون های فرهنگی و هنری مساجد در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: این مراکز، کانونی جهت جذب جوانان، نوجوانان و کودکان به مسجد هستند.

 

وی اظهار کرد: در کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید برنامه و کاری صورت گیرد تا بچه ها از سنین کودکی با مسجد، خدا، پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم)، اسلام و معارف دینی، آشنا و مانوس شوند.

 

این مولف مازندرانی و امام جماعت کانون فرهنگی و هنری شهید گمنام بهزادکلا نکا بیان کرد: بچه ها با تشویق، جذب می شوند و جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید بچه ها را به روز، پرورش داد.

 

حجت الاسلام طالبی ابراز کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید فعالیت و برنامه ریزی داشته باشند تا کودک در آینده، با پایه های دینی وارد اجتماع شود.

 

وی گفت: غرب مشغول فعالیت جهت دوری و فاصله بچه های امروز از انقلاب است و با توجه به هوش بالای این بچه ها باید معارف انقلابی و دینی را در قالبی که آنها، پذیرایی بیشتری دارند نظیر نقاشی به آنها، منتقل کرد.

 

حجت الاسلام طالبی اظهار کرد: امام خمینی (رحمت الله علیه)، مسجد ها را سنگر نامیدند و با تلاش و اهتمام بزرگانی نظیر شهید مطهری، دستغیب و ...، بچه ها را برای انقلاب به خوبی تربیت کردند و پرورش دادند.

 

وی بیان کرد: حیله و مکر دشمنان بسیار است و باید نهال های نوپای ایران اسلامی از ریشه و پایه به طور کامل با بیانیه گام دوم انقلاب، آشنا شوند و کانون های فرهنگی و هنری مساجد جهت تحقق این مهم، رسالت مهمی به عهده دارند.

کد خبر 771123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha