تمدید زمان نهایی کردن ثبت نام عمره دانشجویی

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از تمدید مهلت نهایی کردن ثبت نام پذیرفته شدگان دانشجو و اساتید تا 5 آبان ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمد زارع، معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: زمان نهایی کردن ثبت نام تا 5 آبان ماه تمدید شد.
وی تصریح کرد: پس از قرعه کشی توسط ستاد و اعلام پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره منتخبین باید با مراجعه به سایت ستاد جهت نهایی کردن ثبت نام اقدام و از تاریخ اول آبان ماه با مراجعه به یکی از شعب بانک ملت نسبت به افتتاح حساب عمره اقدام کنند.
زارع گفت:پس از نهایی کردن ثبت نام، کد ملی زائر برای سیستم بانک ملت ارسال می شود که به منزله معرفی دانشجو به بانک برای ثبت نام عمره دانشجویی است.
وی ادامه داد: در صورت عدم مراجعه زائر به سایت جهت نهایی نمودن ثبت نام، امکان افتتاح حساب ویژه عمره دانشگاهیان فراهم نمی شود.
 امکان واگذاری سهمیه عمره دانشجویی وجود ندارد
زارع همچنین گفت: سهمیه اعلام شده در قرعه کشی منحصرا متعلق به شخص دانشجوست و قابل انتقال به غیر نیست.
وی افزود:در صورتی که متقاضی از اعزام منصرف گردد،از دانشجویان ذخیره استفاده می شود.
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد:ا گر زائر به هر علتی انصراف دهد، امکان واگذاری سهمیه به شخص دیگر را ندارد و از دانشجویان ذخیره استفاده می شود. لذا افراد ذخیره نیز باید مانند نفرات اصلی مدارک خود را تکمیل و به موقع تحویل نماینده ستاد عمره و عتبات در دانشگاه خود کنند.
زارع در عین حال یادآورشد: سهمیه اعلام شده در قرعه کشی منحصرا متعلق به شخص دانشجوست و قابل انتقال به غیر نیست.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 77148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha