استعداد و دلسوزی شهید باکری موجب حیرت همگان بود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: استعداد باورنکردنی و دلسوزی شهید باکری برای بسیاری از رزمندگان موجب حیرت بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدعلی آل‌هاشم» امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید مهدی باکری در تبریز اظهار داشت: استعداد باورنکردنی و دلسوزی شهید باکری برای بسیاری از رزمندگان موجب حیرت بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: اسفند یکی از ماه‌هایی است که عملیات‌های مختلفی را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم، اما همین ماه فرصتی است که یاد جوانان خالص، باغیرت و ولایت مدار آذربایجان را گرامی بداریم.

وی با بیان این‌که ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی نماد غیرت، آزادگی و دین‌مداری مردم این دیار است، افزود: شهید مهدی باکری از جمله فرماندهان خالص، ولایی و انقلابی دوران دفاع مقدس بود، که سبک و سیره اش الگویی برای همگان است.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: آن فرماده رشید اسلام سعی داشت زندگی خود را براساس رهنمودهای امام خمینی تنظیم کنند، چنانکه به دقت سخنان امام را یادداشت می‌کرد و ساده‌زیستی را الگوی کاری و زندگی خود قرار داده بود.

وی با اشاره به این‌که سبک و سیره شهدای دفاع مقدس باید الگوی همگان به ویژه مسؤولان باشد، افزود: یاد و خاطره و چهره مؤمن و خاضع، خاشع و روح سرشار از ایمان شهید مهدی باکری هیچ‌گاه از یادها فراموش نمی شود.

آل هاشم یکی از برکات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را شناسایی ذخایر و گنج‌های ارزشمندی چون شهید باکری دانست و گفت: دفاع مقدس بهانه‌ای شد تا جوانانی همچون شهید باکری استعدادهای درخشان خود را نشان دهند.

کد خبر 771581

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha