سیاست های داخلی و خارجی به گونه ای باشد که تولید تحت شعاع قرار نگیرد

موسوی بیوکی با تاکید بر به کارگیری تمامی ظرفیت کشور برای رونق تولید گفت: سیاست های داخلی و خارجی به گونه ای باشد که تولید تحت شعاع قرار نگیرد.

«سید ابوالفضل موسوی بیوکی» در گفت و گو‌ با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به شعار «رونق تولید» گفت: چند سالی است که مقام معظم رهبری شعار سال را اقتصادی مشخص می کنند و علت آن این است که ما در مقابله با آمریکا گزینه نظامی را از روی میز از دو طریق برجام و قدرت دفاعی حذف کرده ایم.


نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما باید بتوانیم با جایگزینی گزینه اقتصادی مقابل دشمنان مان محکم بایستیم تا بتوانیم در این شرایط دوام بیاوریم و در گام بعدی پیروز میدان باشیم.


وی تاکید کرد: آمریکا تحریم های خود را بسیار شدید کرده است و اجازه وارادت مواد اولیه به ایران را نمی دهد و امیدوار است که با این فشارهای اقتصادی ما را اذیت کند و وضعیت معیشتی مردم را تحت تاثیر قرار دهد اما باید تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دهیم.


نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امسال که بحث رونق تولید مطرح شده است باید تمامی سیاست های داخلی و  خارجی به گونه ای باشد که این رونق تولید تحت شعاع قرار نگیرد و تولید در تمامی ابعاد رونق پیدا کند.


وی گفت: از مجموعه فرمایشات رهبری نباید فقط بحث رونق تولید را برداشت کرد بلکه ایشان بر بحث سیستم بانکی تاکید داشتند که باید سیستم بانکی کشور به کمک تولید بیاید یعنی باید سرمایه در کنار اندیشه و ابتکار قرار گیرد تا تولید رونق گیرد.


موسوی بیوکی تاکید کرد: رهبری همچنین بر این مسئله تاکید کردند که باید ارتباط ما با دیگر کشورها حفظ شود ‌‌حتی از این کشورها دانش را نیز فراگرفت و در کنار رونق تولید بحث پیشرفت دانش مورد توجه قرار گیرد.


وی خاطر نشان کرد: سیاست خارجی ما باید به گونه ای باشد که حداقل ارتباطات برقرار باشد که بتوانیم دانش و مواد اولیه برای تولید را تامین کنیم.


نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مجموعه بیانات رهبری را در کنار هم قرار دهیم تا بتوانیم در آینده به درستی حرکت کنیم و اگر به درستی حرکت کنیم قطعا با ظرفیت مردمی در جنگ‌اقتصادی پیروز خواهیم شد.


وی با اشاره به تاکیدات رهبری در بیانیه گام دوم مبنی بر توجه به ظرفیت جوانان اظهار داشت: توجه به اندیشه نو و‌ جوان هم به لحاظ جسمی و هم به جهت روحی و روانی یک ضرورت برای کشور است و به عنوان یک اصل در بحث تولید است./

کد خبر 775425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha