جشن شکوفه های قرآنی در روستای کهنمو برگزار شد

همزمان با اعیاد شعبانیه جشن شکوفه های قرآنی به همت کانون فرهنگی هنری الهادی و پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهدا روستای کهنمو در حسینیه امام حسین(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همزمان با اعیاد شعبانیه در اقدامی ابتکاری و ارزشمند از سوی جوانان مسجدی؛ جشن شکوفه های قرآنی به همت کانون فرهنگی هنری الهادی و پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهدا روستای کهنمو در حسینیه امام حسین(ع) برگزار شد.

اجرای گروه مدیحه سرایی نورالزهرا، تلاوت گروه قرآن از سوی دانش آموزان، برنامه سوال جواب میهمانان از دختران حافظ جز ۳۰ ، جز ۱، جز ۲ و پسران حافظ جز ۳۰ قرآن کریم، اجرای گروه مدیحه سرایی المهدی و حفظ خوانی آیت الکرسی توسط نونهالان از جمله برنامه‌های این جشن معنوی بود.

بنابر این گزارش، اجرای نمایش طنز "بِزاد اوشاخ" از سوی گروه نمایش پایگاه سیدالشهدا کهنمو و همچنین تجلیل از مربیان و برگزیدگان دوره های آموزشی قرآن روستای کهنمو از دیگر برنامه‌های جشن شکوفه های قرآنی بود که با استقبال پرشور خانواده ها همراه شد.

کلاس های قرآنی کهنمو با مربیگری ۷ نفر از اساتید در مدت ۵ ماه در قالب ۱۸ کلاس در رشته های حفظ، قرائت، روخوانی و روانخوانی همراه بود که در این بازه زمانی از ۲۳۰ قرآن آموز شرکت کننده؛ ۲۶ نفر در حفظ جز ۳۰ و ۱۰ نفر در حفظ جز ۳۰، جز ۱ و جز ۲ موفق توانستند در مسابقات شهرستانی و استانی رتبه های برگزیده را کسب کنند.

گفتنی است، این مراسم با حضور مسؤول تعلیم و تربیت سپاه عاشورا، مسؤول دارالقرآن بسیج سپاه عاشورا، فرمانده حوزه فجر شهرستان اسکو، مسؤول دارالقرآن آموزش و پرورش، روحانی روستای کهنمو، مدیرمسؤول کانون الهادی و فرمانده پایگاه مقاومت سیدالشهدا همراه بود.

کد خبر 780532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha