ستاد هدفمندی یارانه مستمرا درحال گزارش گیری و ارتباط با نقاط مختلف کشور است

وزیر کشور از ادامه فعالیت شبانه روزی ستاد هدفمندسازی یارانه ها در وزارت کشور خبر داد و گفت: در پایش هایی که در هفته گذشته صورت گرفت، مشخص شد که همکاری مردم در اجرای هدفمند سازی یارانه ها بی نظیر بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان: مصطفی محمد نجار وزیر کشور  در حاشیه نشست علنی روز یکشنبه هیات وزیران  گفت :  ستاد  هدفمند سازی یارانه ها با استانداران و فرمانداران در سراسر کشور، ارتباط مستمر دارد و در حوزه های مختلف گزارش گیری می کند.

وی  اظهار کرد: البته گاهی اشکالات جزیی وجود دارد که با مشارکت و مشورت با مسئولان در هر استان برطرف می شود. 

 محمدنجار تصریح کرد: بخشی از کار در حوزه وزارت کشور، مربوط به استانداری ها است که در همه بخش های مرتبط با هدف هدفمند سازی یارانه ها کارها دنبال می شود.

وی بیان کرد: برخی از امور، مربوط به خود وزارت کشور است که بخشی از آن پاسخ به ابهامات و اشکالاتی است که برای مردم پیش می آید.

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وزیر کشور بخش های حمل و نقل، شهرداری ها و دهیاری ها را به عنوان سایر بخش های مرتبط با وزارت کشور در طرح هدفمند سازی یارانه ها عنوان کرد و افزود: در بخش حمل و نقل و در حوزه برون شهری، همکاری های خوبی با نمایندگان وزارت راه انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد: در حوزه درون شهری نیز جلساتی برگزار شده و شاید در گوشه و کنار ابهاماتی وجود داشته باشد که آن ها را به سرعت بررسی و مشکلات را برطرف می کنیم.

پایان پیام/

کد خبر 7824

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha