جوانان انقلابی، تمدن نوین اسلامی مدنظر رهبر معظم انقلاب هستند

عباسی با اشاره به اینکه جوانان امروز، همان تمدن نوین اسلامی مد نظر مقام معظم رهبری هستند، گفت: جوانان انقلابی، محصول شیر پاک و لقمه حلال پدر و مادر مسلمان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حسن عباسی شب گذشته (دوشنبه، 9 اردیبهشت) در مراسم گام دوم انقلاب که در مسجد شهید حبیب‌زاده نقره‌دشت رشت برگزار شد، گفت: وجود مردم خواهان حق، عدل، قرآن و کلام الهی ملت توانسته نظام اسلامی را به ۴۰ سالگی برساند.

 

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه هیچ کدام از پیامبران و ائمه معصومین(ع)، افراد پای کاری مانند مردم ایران نداشتند، تصریح کرد: 40 سال انقلاب اسلامی هیچ نمونه‌ای در طول تاریخ نداشته است.

 

وی با اشاره به شهادت 37 نفر در عربستان توسط رژیم سعودی اشاره و تاکید کرد: این رفتار خصمانه آل‌سعود همان خونخواری و رذالت دشمنان اسلام در زمان پیامبر(ع) است.

 

عباسی به افراد رستگار در طول تاریخ بشر اشاره و بیان کرد: از زمان حضرت آدم(ع) تا انقلاب 1357، تعداد انسان‌های رستگار بیشتر از کل افراد رستگار در طول تاریخ بشر است.

 

رئیس اندیشکده یقین، مردم را عامل شکل‌گیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: تلاش‌های امام عصر(عج) با نواب خاص خود باعث شکل‌گیری مردمی شده که حافظ انقلاب اسلامی هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه از هر هزار نفر داشمند غربی، بیش از نهصد نفر کافر هستند، تصریح کرد: یکی از بزرگترین دانشمندان غربی به نام هاوکینگ که سال گذشته درگذشت، با نظریه "همه چیز"، منکر خدا و عالم غیب شد.

 

عباسی به تفاوت نگاه اسلام و غرب  به انسان اشاره و خاطرنشان کرد: از نظر اسلام، انسان نوری است که می‌تواند به جایگاه بالاتر از ملک برسد ولی نگاه غربی انسان را حیوان متمدن می‌داند که اشتباه است.

 

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه بیش از 2300 شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده‌ایم، افزود: این افراد با جان و دل برای دفاع از جبهه حق، مجاهدت کرده و به شهادت رسیدند.

 

وی جوانان امروز را همان تمدن نوین اسلامی مد نظر مقام معظم رهبری دانست و گفت: جوانان انقلابی، محصول شیر پاک و لقمه حلال پدر و مادر مسلمان هستند.

 

عباسی به رواج حرام‌زادگی در جهان غرب اشاره و بیان کرد: طبق آخرین آمار سازمان ملل، 57 درصد مردم در فرانسه حرام‌زاده هستند و کشورهای سوئد، آمریکا و انگلیس در رده‌های بعدی حرام‌زادگی قرار دارند.

 

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه راز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران، ویژگی حلال زادگی مردم است، افزود: بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب، در مورد نکاتی سخن می‌گوید که بسترهای آن در حال آماده شدن است.

 

وی به اصول هفت‌گانه بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و تصریح کرد: علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی و سبک زندگی به عنوان هفت اصل این بیانیه است.

 

عباسی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن، بیان کرد: دشمن با تحریم‌ها به دنبال ایجاد مشکل در معیشت مردم است.

 

رئیس اندیشکده یقین در ادامه به فتنه سال 98 و تاکید مقام معظم رهبری در این مورد اشاره و اظهار کرد: دشمن در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، به دنبال ضربه زدن و ایجاد شبهه در اختیارات رهبری است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان همواره اختیارات رهبری را مورد سوال قرار می‌دهند و خواهان کاهش این اختیارات هستند، اذعان کرد: قانون اساسی برای رهبری 5 اختیار قرار داده درصورتی که اختیارات رئیس جمهور 38 مورد و قوه مققنه 37 اختیار دارد.

کد خبر 785186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha