جزء خوانی قرآن کریم در مصلای بیت المقدس اراک

همزمان با ماه مبارک رمضان آیین جزء خوانی قرآن کریم در مصلای بیت المقدس اراک برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، جزء خوانی قرآن کریم از برنامه های ماه مبارک رمضان است که هر ساله با استقبال گسترده میهمانی الهی در مصلای بیت المقدس اراک برگزار می شود.

 

 

در این محفل نورانی حافظان و قاریان برجسته استانی و کشوری به تلاوت یک جزء از کلام الله مجید می پردازند که این برنامه با همراهی افراد مختلف از پیر و جوان و زن مردم برگزار می شود.

 

 

مراسم جزء خوانی قرآن کریم امسال هر روز از ساعت 18 آغاز می شود و این محفل نورانی از شبکه آفتاب( صدا و سیمای استان مرکزی) به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

 

علاوه بر جزء خوانی قرآن کریم برنامه تفسیر قرآن نیز از برنامه هایی است که در بهار قرآن در مصلای اراک برگزار می شود در این مراسم نورانی آیت الله قربانعلی دری نجف ابادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک به تفسیر قرآن و نهج البلاغه می پردازد.

 

 

این برنامه تا اذان مغرب ادامه دارد و شرکت کنندگان در نماز جماعت مغرب و عشا نیز شرکت کرده و پس از آن بر سر سفره مهمانی الهی نشسته و افطار می کنند.

 

 

برگزاری برنامه لیالی قدر از دیگر برنامه های فرهنگی مصلای بیت المقدس اراک است که هر ساله با استقبال گسترده روبرو می شود؛ اقامه نماز با شکوه عید سعید فطر در مصلای اراک از دیگر برنامه های است که با حضور مومنان در مصلای  اراک برگزار خواهد شد.

کد خبر 787261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha