گلستان جلوه‎گاه استکبارستیزی شیعه و سنی/ حمایت مقتدرانه گلستانی‎ها از اقدام شورای امنیت ملی

مردم ولایتمدار استان گلستان نیز پس از نماز عبادی‎سیاسی جمعه با شعار«مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از اقدام شورای امنیت ملی نشان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، امروز در راستای دفاع از بیانیه شورای امنیت ملی مردم ایران در اقصی نقاط کشور و میهن اسلامی امروز پس از نماز دشمن شکن جمعه به میادین آمدند و حمایت خود را از تصمیم شورای امنیت ملی و رئیس جمهور در خصوص اقدام متقابل در برابر خروج آمریکا از برجام و کارشکنی‎ اروپایی‎ها اعلام کردند.

 

در این راستا مردم ولایتمدار استان گلستان نیز پس از نماز عبادی‎سیاسی نماز جمعه با شعار« مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از این اقدام شورای امنیت ملی نشان دادند.

 

«حجت‎الاسلام نورالله ولی‌نژاد» در حاشیه این راهپیمایی و در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دولت آمریکا همچنان غیر قابل اعتماد است و آمریکا یک پرونده قطوری از بی‎اعتمادی نزد ملت ایران دارد و در هیچ جایی مورد اعتماد ملت ایران نخواهد بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: در چهل سالگی انقلاب اسلامی آمریکا هرچه توانست در حق ملت بزرگ ایران خیانت و توطئه کرد و از مخالفین و معاندین حمایت وتروریست‎ها علیه ملت ایران حمایت کرد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد متذکر شد: جایی را نمی‎بینم آمریکایی‎ها از ملت ایران حمایت کرده باشند و  در حضور همه ملتهای دنیا آمریکا هیچ دلیلی برای خروج از برجام نمی توانست بیاورد و از یک معاهده بین المللی خارج شد ولی آن را زیر پا گذاشت و علی‎رغم آنکه کشورهای اروپایی همراه آمریکا بودند آمریکایی‎ها این کشورها را نیز دور زد.

 

وی تصریح کرد:  در هیچ جایی از دنیا نمی‎بینم که آمریکا قصد خیری برای ملتی داشته باشد و اگر در عربستان حضور دارد بیان کرد که عربستان مثل گاو شیردهی است و در غیر این صورت با این کشور مقابله خواهد داشت و اگر در اروپا حضور دارد اگر منافعش به خطر بیفتد قطعا آنها را به عقب خواهند راند و یک روحیه قلدوری و ستمگری در این کشور حاکم است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در هیچ جای عالم این کشور به هیچ کشوری ترحم نداشته و هرجا وارد شده برای سودجویی و استعمار بوده و در جریان برجام نیز آمریکا تخلف آشکاری را انجام داد.

 

حجت‎الاسلام ولی‎نژاد متذکر شد:  ایران یک سال پس از برجام صبوری به خرج داد و علی رغم آنکه یک سال آمریکا از این معاهده خارج شده بود اروپا که در برجام باقی مانده بود اقدامی انجام نداده و اروپا نیز قدم مثبتی در مسیر برجام بر نداشت.

 

وی خاطرنشان کرد:  پس از این اقدام کاسه صبر ایران  به پایان رسید و اعلام یک پروسه زمانی را داشت و بیان کرد آمریکا به تعهدات بین المللی پاینبند نبود و ایران نیز قدمهای بعدی که می تواند به ایران کمک کند را برخواهد داشت تا در افکار عمومی و بین المللی اثبات کند که ایران پایبند بود و آنها پایبند نبودند و در شرایط فعلی باید به آنچه که قبل از این معاهدات بود برگردیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان متذکر شد: بنابر این مردم بزرگ ایران همواره پشت سر رهبر انقلاب هستند و از سیاست کلان نظام دفاع می‎کنند و این راهپیمایی و حضور مردم پس از نماز جمعه بیانگر آن است که مردم از انقلاب و نظام خود صیانت خواهند کرد و آمریکا بداند در افکار عمومی ایران و ملت بزرگ ایران هیچ جایگاهی ندارد و آمریکا منفورتر از همیشه در نزد ملت ایران است.

 

«آیت‎الله سید کاظم نورمفیدی» نیز همچنین در خصوص  این راهپیمایی اظهار کرد: غرب به اینکه ایران در برجام کوتاهی نداشته است معترف بوده و آمریکا از زمان حضور ترامپ به عنوان رئیس جمهور در این کشور بدعهدی داشته و از برجام خارج شده است.

 

امام جمعه گرگان تصریح کرد: در مدت یک سال گذشته اروپایی‌ها نیز قدم مثبتی در راستای این تعهد برنداشتند و لذا ایران مدت دو ماه‎ای برای اروپا در نظر گرفته و در این مدت دو مورد از تعهدات خود را انجام نخواهد داد.

 

آیت‎الله نورمفیدی متذکر شد: اقدام قاطع شورای عالی امنیت ملی کشور تدابری هوشمندان و تاثیرگذار است.

 

وی گفت: ملت ایران از بازی‎های غربی خسته شده است و برای دفاع از حقوق خود بیکار نمی‎نشیند.

 

حجت‎الاسلام سید ابوالفضل حسینی نیز در این باره گفت: اتاق‎های فکری آمریکا به دنبال فشار بر ملت ایران هستند و تا مردم حمایت خود را از نظام کاهش دهند.

 

امام جمعه بندرگز افزود: مردم ما باید هوشیار باشند که تمامی این حرکت‎ها برنامه‎ریزی شده است و در این شرایط وظیفه اصلی رسانه‎ها و خواص و نخبگان جامعه افزایش روحیه انقلابی مردم است.

 

 

کد خبر 788418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha