راهپیمایی مردم کرج در حمایت قاطع از تصمیم برجامی دولت

مردم غیور و روزه دار کرج با حضور در راهپیمایی بزرگ مردمی باردیگر با آرمان های انقلاب و رهبری پیمان بستند و از تصمیم برجامی دولت حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مردم غیور و روزه دار کرج امروز(20 اردیبهشت) پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی بزرگ مردمی باردیگر با آرمان های انقلاب و رهبری پیمان بستند و از تصمیم برجامی دولت حمایت کردند.

 

پس از گذشت یک سال از خروج آمریکا از معاهده برجام، دولتمردان ایران که از اقدام متقابل از شکست این معاهده خودداری کرده بودند برمبنای فرمایش رهبر معظم انقلاب، تصمیم قاطع برجامی مبنی بر رفتار متقابل گرفتند.

 

دیپلماسی ایران برگرفته از آرمان های انقلابی و تعهدهای ایمانی و الهی است، که بر مبنای آن وفاق ملّی را شکل می دهد؛ از این رو با گذشت 4 دهه از انقلاب اسلامی، راهبرد کلان ایران اسلامی با محور قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب، حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی است.

 

از این رهگذر، تحریم های ناجوانمردانه آمریکا و دیگر متحدان آن با وجود مشکلات عدیده اقتصادی، نتوانسته است از عزم و اراده مردم نسبت به آرمان های انقلابی بکاهد.

 

آن چنان که امروز، حضور مردم روزه دار و نمازگذار کرج در راهپیمایی از تصمیم برجامی دولت با حضور جمعی از مسئولان گواه این مدعا است.

 

 

کد خبر 788430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha