معلمان تاثیرگذار و شاخص استان یزد تجلیل و قدردانی شدند

همزمان با هفته معلم تعدادی از معلمان شاخص و تاثیرگذار استان یزد تجلیل و قدردانی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، در مراسمی از 66 نفر معلم شاخص و تاثیرگذار استان یزد تجلیل و قدردانی شدند.

در این مراسم که به همت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد، محمد علی طالبی، استاندار یزد و جمعی از مسئولان استانی نیز حضور داشتند.

عباسعلی دانافر در این مراسم گفت: خوشبختانه جامعه فرهنگی استان یزد از افرادی تاثیرگذار، اخلاق مدار و فهیم تشکیل شده است که این تعداد از معلمان نماینده ای از جامعه معلمان استان است.

وی افزود: در استان یزد بالغ بر ۱۵ هزار معلم و فرهنگی مشغول به فعالیت هستند که همه آنها دارای سوابق درخشان در تدریس بوده و هر یک به تنهایی می‌توانند الگو باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد خاطرنشان کرد: امیدواریم به رغم تمام مشکلات و نواقص موجود، همچون گذشته بتوانیم گامی مؤثر در اعتلای سطح دانش و فرهنگ این استان برداریم.

محمد علی طالبی نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته معلم گفت: معلمی یکی از موثرترین بخش ها در جامعه هستند که می تواند جامعه را به سمت تعالی سوق دهد.

وی افزود : معلمان اثرگذار و شاخص، انسان‌هایی قابل پاسداشت و تکریم هستند که این انتخاب عنوان در استان یزد نیز بسیار مناسب است زیرا اگرچه تمامی معلمان ما دلسوز و نمونه و فداکار هستند اما برخی از آنها در زندگی دانش اموزان تاثیرگذار هستند.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: این فضای همدلی همواره در یزد وجود داشته اما احساس می‌کنم اکنون کمترین زاویه میان مسئولان اجرایی و نظام و تعلیم و تربیت در استان یزد وجود دارد.

طالبی بیان کرد: امروز یکی از مهمترین دغدغه‌های ما رفع مشکلات معلمان است و همه تلاش ما این است که اگر مشکلی وجود دارد، بتوانیم آن را به بهترین شکل ممکن حل کنیم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ایم.

وی با اشاره به مسائل مطرح شده از سوی تعدادی از معلمان عنوان کرد: تلاش می‌کنیم در حد توان و مسئولیت‌های خود، این مشکلات را حل کنیم با آموزش و پرورش برای رسیدگی به این مسائل همکاری کنیم.

در پایان این مراسم نیز از 66 معلم تاثیرگذار استان یزد تجلیل و قدردانی شد.

 

کد خبر 788815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha