دشمن از گسترش تفکر و روحیه بسیجی مردم ایران هراس دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: دشمن از گسترش تفکر و روحیه بسیجی مردم ایران هراس دارد؛ به‌طوری‌که عزت و اقتدار کشور حاصل رشادت‌ شهداست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از روابط عمومی واحد تبریز، «عزیز جوانپور» در آیین اختتامیه اردوی راهیان‌نور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار داشت: بسیج مظهر ایستادگی، وحدت، شجاعت و شهامت ملت ایران اسلامی بوده و توانسته است به الگویی گران‌بها در سطح فراملی و جهانی تبدیل شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که دشمن از گسترش تفکر و روحیه بسیجی مردم ایران هراس دارد، افزود: عزت، اقتدار و امنیت امروز کشور حاصل رشادت‌های شهدا و نیروهای مسلح و بسیجیان همیشه در صحنه است که توانستند با روحیه‌ای بسیجی در مقابل ابرقدرت‌های جهان ایستادگی کنند.

جوانپور تصریح کرد: تفکر ناب بسیج، روحیه انقلابی و جهادی از برکات دوران دفاع مقدس و مؤلفه‌های کارآمدی جمهوری اسلامی ایران بوده؛ بنابراین ارزش‌های به دست آمده از این دفاع مقدس باید صیانت و مورد توجه قرار گیرد و تأکید مقام معظم رهبری نیز در این باره بسیار است.

وی درباره حادثه سیل اخیر در استان‌های کشور عنوان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از جمله نهادهایی بود که از ابتدای بحران سیل اخیر در برخی استان‌های کشور نقش ویژه‌ای را به عهده گرفت. استادان و دانشجویان در قالب گروه‌های جهادی برای کمک و امدادرسانی به هموطنان سیل‌زده اعزام شدند و حضور این نیروها تا برطرف‌شدن مشکلات حاد و اساسی همچنان در منطقه ادامه دارد.

 

کد خبر 789243

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha