معرفی جشنواره کتابخوانی رضوی در طرح «شنبه ها با کتاب» کانون های مساجد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: معرفی جشنواره کتابخوانی رضوی در طرح «شنبه ها با کتاب» کانون های مساجد می تواند بستر مناسب حضور فعالان کانون ها در این جشنواره را فراهم کند.

به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (29 اردیبهشت ماه) در دیدار با مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل در محل ستاد، گفت: معرفی جشنواره کتابخوانی رضوی در طرح «شنبه ها با کتاب» کانون های مساجد می تواند بستر مناسب حضور فعالان کانون ها در این جشنواره را فراهم کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: ترویج کتابخوانی، مباحث فرهنگی و هنری، آموزشی و خدمات اجتماعی از طریق مساجد از مهمترین اولویت برنامه های کانون های مساجد در سال جاری است.

 

سقاء، اذعان داشت: بیش از 550 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعال هستند که از این تعداد در 150 مسجد کتابخانه باز و مخزن دار فعالیت می کند.

 

این مقام مسئول، افزود: آمادگی اطلاع رسانی جشنواره کتابخوانی رضوی در جلسه های هماهنگی اوقات فراغت بین مدیران مسئول کانون های مساجد را فراهم خواهیم کرد تا اعضای کانون های مساجد شهرستان نیز در این جشنواره حضور فعال داشته باشند.

 

وی، خاطر نشان کرد: چنین جشنواره های بستر مناسب برای آموزش مفاهیم فرهنگی در بین نوجوانان و جوانان مسجدی را فراهم می کند و کانون های مساجد آماده همکاری در زمینه برگزاری این جشنواره را دارد.

 

در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و نهاد کتابخانه عمومی استان اردبیل به امضا رسید.

کد خبر 791112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha