انعقاد ۲۲۶ تفاهم نامه اقتصادی با سرمایه گذاران بخش خصوصی در منطقه پیام البرز

عقاب نشین با اعلام خبر عقد قرارداد سرمایه گذاری با ۲۲۶ سرمایه گذار بخش خصوصی در منطقه پیام البرز، گفت: این قراردادها طی ۲ سال گذشته با بخش خصوصی به منظور ارتقاء رشد و رونق تولید منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز ، « حمیدرضا عقاب نشین» در خصوص خبر عقد قرارداد سرمایه گذاری با 226 سرمایه گذار بخش خصوصی در منطقه پیام البرز، گفت: این قراردادها طی 2 سال گذشته با بخش خصوصی به منظور ارتقاء رشد و رونق تولید منعقد شده است.

 

معاون منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز، افزود: منطقه ویژه اقتصادی پیام یکی از مراکز اقتصادی استان البرز است که در زمینه های متعدد اقتصادی با رویکرد رونق تولید فعالیت می کند.

 

وی توضیح داد: از میان 226 مورد قراردادها، 76 مورد مرتبط با حوزه آی.سی.تی و دیگر قراردهای مرتبط با تجهیزات پزشکی، دارویی، موادغذایی و آرایشی بهداشتی است.

 

عقاب نشین با اشاره به ارزش سرمایه گذاری این واحدها به میزان 23 هزار میلیارد ریال، مطرح کرد: یکی از برنامه های منطقه ویژه اقتصادی پیام، اشتغالزایی است که در این خصوص شاهد اشتغال 6 هزار نفر به صورت مستقیم به واسطه عقد قرارداد با بخش خصوصی هستیم.

 

معاون منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز در پایان با تاکید بر اهمیت ایجاد زیرساخت های مناسب در منطقه پیام، بیان کرد: تفاهم نامه ای با پارک های علم و فناوری، گمرک و مراکز علمی منعقد شده است که برمبنای آن در خصوص جذب سرمایه گذار و رشد روز افزون منطقه اقتصادی پیام، شاهد تحولات جدی خواهیم بود.

 

 

کد خبر 791319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha