طرح مفتاح الجنه در تبریز اجرا می شود

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی از برگزاری طرح مفتاح الجنه خبر داد و گفت: این طرح با هدف دیدار با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از  روابط عمومی کمیته امداد، «محمد کلامی» از برگزاری طرح مفتاح الجنه خبر داد و گفت: این طرح با هدف دیدار با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و دلجویی عاطفی از این عزیزان اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی تشریح کرد: در طرح مفتاح الجنه مدیران و روسای ادارات با همراهی مسئولان اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) در منازل مددجویان حضور می‌یابند و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفته و با کمک های مادی و معنوی نسبت به حل مشکلات اقدام می کنند.

وی خاطر نشان کرد: اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان ماه بندگی و بخشندگی، موجب ایجاد روحیه همدلی و عزم عمومی برای رفع آلام خانواده‌های نیازمند  می‌گردد.

کلامی در بیان دستاوردهای این طرح گفت: طرح مفتاح الجنه منجر به افزایش مشارکت خیران در برنامه‌های محرومیت زدایی کمیته امداد می شود.

وی به جزئیات این برنامه اشاره کرد و بیان داشت: طبق روال سال های قبل، این طرح با عصر فردا(سه شنبه) ساعت 18 با حضور مسئولین اجرایی استان در محل بیت امام جمعه تبریز و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم کلید خواهد خورد و سپس مسئولین استان بطور جداگانه از منازل مددجویان بازدید بعمل می آورند.

کد خبر 791475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha