اصحاب رسانه در راستای معرفی شهدای استان بوشهر تلاش بیشتری کنند

سردار غلامعلی کفاش: رسانه ها در راستای معرفی شهدای استان بوشهر فعالیت های بیشتری داشته باشند و زمینه برگزاری مراسم و برنامه‌های مهم برای بزرگداشت شهدا در استان را فراهم سازند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، سردار غلامعلی کفاش، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر صبح دوشنبه (۳۰ اردیبهش) در نشست تخصصی رسانه، دفاع مقدس و مقاومت با اشاره به نقش رسانه در دفاع مقدس، اظهار داشت: پوشش خبری و انتشار گزارشات اتفاقات بزرگی در دوران دفاع مقدس موجب ایجاد روحیه و انگیزه برای همه مردم و کسانی که عشق به میهن داشتند می‌شد.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر رسانه ها در دوران دفاع مقدس زمینه پیروزی و موفقیت‌های بیشتر را فراهم می ساختند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در ترغیب مردم برای حضور در عرصه دفاع و افزایش روحیه رزمندگان نقش بسیار مهمی داشتند و بسیاری از پیروزی ها و موفقیت ها بخاطر زحمات و تلاش های رسانه ها بوده است.

 

کفاش با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس تمامی اقشار نقش های تاثیرگذاری را داشتند، بیان کرد: مردم با وحدت، ایمان به خدا و نگاه جهادگرانه در دوران دفاع مقدس از کیان نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.

 

وی با اشاره به اینکه وجود فضای فرهنگی و موزه دفاع مقدس نقش مهمی در معرفی ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان جامعه می شود، ادامه داد: متاسفانه استان بوشهر تنها استان کشور می باشد که حتی زمین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس ندارد اما با تلاش امام جمعه و استاندار بوشهر به زودی شاهد تحقق این موضوع خواهیم بود.

 

کفاش با اشاره به تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص اهمیت اقدامات فرهنگی در زمینه دفاع مقدس، عنوان کردد: باید بیش از گذشته در زمینه دفاع مقدس کار شود و ارزش های دفاع مقدس به صورت شفاف به نسل جوان جامعه انتقال داده شود.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، خاطرنشان کرد: رسانه ها در راستای معرفی شهدای استان بوشهر فعالیت های بیشتری داشته باشند و زمینه برگزاری مراسم و برنامه‌های مهم برای بزرگداشت شهدا در استان را فراهم سازند.

 

سردارکفاش با اشاره به حماسه آفرینی تیزپروازان نیروی هوایی ارتش استان بوشهر درابتدای تجاوز رژیم بعث عراق به ایران اسلامی، تصریح کرد: اولین پاسخ هوایی به صدام از خلبانان بوشهری دو ساعت بعد از حمله عراق، برای مقابله با دشمن صورت گرفت، ولی این مسائل تاکنون به خوبی تشریح نشده است.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر خواستار تلاش اصحاب رسانه استان بوشهر برای معرفی شهدای استان بوشهر شد و خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه سعی و تلاش کنند که شهدای استان بوشهر معرفی شوند و در آینده بتوانیم کتاب‌هایی را از شهدا چاپ کنیم.

 

سردار کفاش با اشاره به گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر وعملیات غرور آفرین بیت المقدس، اضافه کرد: امسال برنامه‌های سالروز فتح خرمشهر از اول تا چهارم خردادماه برگزار می‌شود.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر از معرفی فرماندهان شاخص هر استان به مناسبت سوم خردادماه خبر داد و افزود: از جمله برنامه‌ها می‌توان به برگزاری همایش تجلیل از خانواده ایثارگران عملیات بیت‌المقدس، دیدار با خانواده شهدای عملیات بیت‌المقدس، مصاحبه با فرماندهان دفاع مقدس، خاطره گویی و تجلیل از رزمندگان، همایش نیروهای مسلح، غبارروبی قبور شهدا، برگزاری کارگاه‌های قصه گویی، مسابقه نقاشی ویژه معلولان، افتتاح سایت سرداران شهید استان بوشهر، حضور در نماز جمعه، همایش ایثارگران، اجرای برنامه‌های متنوع در خصوص حماسه مردم دزفول اشاره کرد.

 

 

کد خبر 791493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha