امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند امید و اعتماد به ارکان حاکمیت نظام دارد

طالبی با اشاره به حکمرانی خوب گفت: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند امید و اعتماد به ارکان حاکمیت نظام دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «محمد علی طالبی» امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری استان یزد گفت: جناب آقای حبیبی توانسته به خوبی در استان یزد فعالیت داشته باشند و اکنون نیز به عنوان رئیس دادگستری استان اصفهان انتخاب شده اند که با توجه به قرابت این دو استان به خوبی می توانند منشا خدمات برای استان باشند.

وی افزود: حکمرانی خوب یکی از ویژگی ها مناسب برای خدمت رسانی به جامعه بوده است که در گذشته نیز بدان پرداخته ایم اما معتقدم که در دادگستری به خوبی می توان این ویژگی ها را دنبال کرد.

استاندار یزد بیان کرد: بحث قانون‌مداری، پاسخگویی، موضوع شفافیت و مبارزه با فساد بخش عمده‌ای از حرکت همه مسئولان در نظام جمهوری در این محورها به عهده قوه قضائیه و دادگستری استان است و امیدوارم با تعامل، همکاری و همدلی که تا به امروز ادامه داشته و قطعا ادامه پیدا می‌کند، این موارد را دنبال کنیم.

طالبی خاطرنشان کرد: مجازات های جایگزین حبس و پرداختن به مسائل حقوق شهروندی به عنوان دو شاخصه حکمرانی خوب است که می توان با تقویت آنها به صورت موفق عمل کرد زیرا در آنها ظرفیت های بسیار نهفته است.

وی گفت:  امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند امید و اعتماد به ارکان حاکمیت نظام دارد و مطمئنا قوه قضائیه در این حوزه نقش و جایگاه برجسته‌ای دارد.

کد خبر 793977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha