توطئه"معامله قرن" به دنبال نابودی آرمان قدس شریف است

پزشکیان با اشاره به توطئه"معامله قرن" در منطقه گفت: تجربه دهه های گذشته نشان داده که روند مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه به نفع مردم فلسطین نبوده است.

«مسعود پزشکیان» که امروز با نوه خردسال خود در راهپیمایی روز جهانی قدس تبریز شرکت کرده بود، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با تأکید بر این‌که روز جهانی قدس فرصتی برای رساندن پیام مظلومیت مردم فلسطین به گوش جهانیان است، اظهار داشت: با توجه به شرایط بسیار حساس منطقه، امسال حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس اهمیتی دوچندان داشت.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی حمایت معنوی از مردم فلسطین را مایه یأس دشمن و عامل تقویت جبهه مقاومت اسلامی دانست و  تصریح کرد: تجربه دهه های گذشته نشان داده که روند مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه به نفع مردم فلسطین نبوده است.

وی با بیان این‌که رژیم آل سعود و دیگر هم پیمانان عربی، غربی و صهیونیستی خود در منطقه به دنبال فریب کاری در مذاکرات سازش هستند، تصریح کرد: طرح ننگین "معامله قرن" همچون دیگر طرح های گذشته به نفع رژیم جعلی صهیونیستی بوده و مردم فلسطین را از حق مسلم خود دور می کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس خواستار وحدت و انسجام اسلامی در مقابل جنایات آمریکا و اسرائیل غاصب شد و ادامه داد: مشکلات جهان اسلام با وحدت کلمه و اتحاد حول محور اشتراکات دینی برطرف خواهد شد.

پزشکیان با بیان این که مصالحه با رژیمی که ده ها سال زنان و کودکان مظلوم فلسطینی را با فجیع ترین وضع به خاک و خون کشیده،  اشتباهی بزرگ است، افزود: رژیم صهیونیستی برای تحقق اهداف نامشروع خود از کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان نیز ابایی نداشته، حال چطور شعار توجه به حقوق مردم فلسطین را سر می دهد.

 

کد خبر 796107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha