حقوق بشر غربی دغدغه مظلومیت مردم فلسطین را ندارد

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: امروز دموکراسی و حقوق بشر تنها شعاری برای اشغالگری، تجاوز و کشتار مردم بی‌گناه و مسلمان مظلوم جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدتقی پورمحمدی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با تأکید بر این‌که مقاومت تنها راه حل آزادی فلسطین از یوغ مستکبران صهیونیستی است، اظهار داشت: مسلمانان جهان باید علیه این غده سرطانی متحد شده و با مقاومت در برابر جنایت های آن ایستادگی کنند، در غیر این صورت زیاده‌طلبی این اشغالگران قدس شریف ممکن است دامان ممالک دیگر اسلامی را نیز بگیرد.

نماینده مردم آذربایجانشرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که مردم فلسطین در طول سالیان متمادی مورد حمله وحشیانه‌ترین و بی‌رحمانه‌ترین حملات رژیم صهیونیستی قرار داشته اند، تصریح کرد: به کارگیری سلاح‌های غیرمتعارف و ممنوعه از دیگر جنایات رژیم اشغالگر قدس است.

وی با تأکید بر این‌که امروز دموکراسی و حقوق بشر بهانه‌ای برای اشغالگری، تجاوز و کشتار مردم بی‌گناه و مسلمان مظلوم جهان شده است، گفت: از دیدگاه حقوق بشر غربی، نقض حقوق مردم فلسطین معنایی ندارد، در حقیقت حقوق بشر زمانی معنا دارد که منافع غرب و رژیم صهیونیستی به خطر بیفتد.

نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که سران منفور و مرتجع کشورهای عرب منطقه ای با حمایت از رژیم صهیونیستی و سکوت در مقابل کشتار مردم غزه به دنبال نقض حقوق ملت فلسطین هستند، خاطرنشان کرد: حقوق بشری که مورد تأکید آمریکا و رژیم صهیونیستی و غرب است، در واقع تأمین منافع و امنیت اشغالگران و غارت ثروت های مسلمانان است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به این‌که شیوخ مرتجع عربی همراه با سیاست های خصمانه رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه شریک هستند، گفت: سکوت سران برخی از کشورهای اسلامی در حقیقت نوکری به استکبار و رژیم صهیونیستی است.

کد خبر 796109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha