درایت و تدبیر رهبر انقلاب دشمنان را نیز حیرت زده کرده است

آل هاشم گفت: نظام اسلامی ایران با رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای توانسته از بحران‌ها و توطئه های مختلف دشمنان به سلامت عبور کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» شب گذشته در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در مصلای امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، اظهار داشت: حضور پرشور و باعظمت مردم آذربایجان در راهپیمایی روز جهانی قدس خاری در چشم دشمنان نظام به ویژه صهیونیسم غاصب بوده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که حضور مردم به ویژه جوانان دوستان نظام اسلامی و مردم مظلوم فلسطین را خوشحال و دشمنان را عصبانی کرده است، افزود: مردم ایران اسلامی با درک درست از شرایط کشور و رجزخوانی‌های جدید دشمنان، تهدیدات و زیاده‌خواهی‌های صهیونیسم بین‌المللی را نقش برآب کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح فاز جدید مصلای حضرت امام تبریز گفت: با افتتاح و بهره برداری از این مکان مقدس؛ ظرفیت مصلای تبریز ۶ هزار نفر افزایش یافته اما باز در شب‌های قدر و نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد کمبود فضا جهت پذیرش مردم به ویژه جوانان بودیم.

امام جمعه تبریز حضور پرشور و معنوی جوانان در برنامه های مذهبی ماه مبارک رمضان را یادآور شد و افزود: جوانان با هر سلیقه، گرایش، تفکر و پوششی در مراسم‌های شب‌های قدر و روز جهانی قدس حضور داشتند؛ باید جذب حداکثری مورد توجه همه مسؤولان باشد.

وی در ادامه با اشاره به سالگرد انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای به عنوان رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از ارتحال امام خمینی اظهار داشت: با گذشت ۳۰ از رهبری معظم له نظام اسلامی با همان صلابت و اقتدار امام بدون توقف و عقبگرد در حال پیشرفت است.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به این‌که نظام اسلامی ایران با رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای توانسته از بحران‌ها و توطئه های مختلف دشمنان به سلامت عبور کند، افزود: درایت و تدبیر رهبر انقلاب دشمنان ملت ایران را نیز حیرت زده کرده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با یادآوری اینکه همه موفقیت‌های نظام اسلامی را مدیون و مرهون اندیشه‌های والای امام راحل هستیم، گفت: حضور آحاد ملت در مراسم سالگرد امام بسیار ارزشمند خواهد بود..

وی خواستار حضور حداکثری مردم و مسؤولا در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شد و افزود: مراسم سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی روز دوشنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مصلای اعظم امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی برگزار خواهد شد.

 
کد خبر 796979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha