تور یک روزه عکاسی در دامنه های سهند برگزار می‌شود

همزمان با شروع برداشت گل محمدی از دامنه های سهند تور یک روزه عکاسی به همت انجمن فیلم و عکس شهرستان اسکو برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در تبریز، همزمان با شروع برداشت گل محمدی از دامنه های سهند تور یک روزه عکاسی با همت انجمن فیلم و عکس شهرستان اسکو برگزار می وشد.

«محمدعلی قلی زاده» گفت: با توجه به ظرفیت های غنی شهرستان اسکو در حوزه های مختلف فرهنگی به منظور توسعه ی اقتصاد فرهنگ و هنر و خدمات دیجیتال این تور برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسکو افزود: از اهداف عمده این برنامه ضمن ثبت وقایع مربوط به برداشت گل سرخ و آیین های ساری و جاری در این زمینه حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی با طرح و برند سازی آن توسط جامعه هنری شهرستان می باشد که با رویکرد آموزشی و با حضور عکاسان و هنرمندان شهرستان برگزار خواهد شد.

فلی زاده ادامه داد: این تور عکاسی روز دوشنبه دهم تیرماه از ساعت ٧ صبح برگزار خواهد شد و استاد کمال شب خیز  راوی شکوه طبیعت آذربایجان و دارنده جوایز متعدد از جشنواره های مختلف ملی و بین المللی، عکاسان و هنرمندان را همراهی خواهد کرد.

وی افزود: تلاش می شود ٤٠ قطعه عکس از زیبائی های آثار ثبت شده در این تور چاپ و طی نمایشگاهی در شهرستان و استان به دید عموم گذاشته شود. همچنین سه اثر برگزیده در یکی از برنامه های فرهنگی شهرستان تجلیل خواهد شد.

گفتنی است، این برنامه باهمت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن فیلم و عکس اسکو، فرمانداری شهرستان، بخشداری مرکزی، شهرداری اسکو، اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان، دهیاری روستای های کندوان و عنصرود، هتل کندوان، شرکت عرقیات رازقی و انجمن هنرهای تجسمی برگزار می شود. 

گفتنی است، علاقمندان می توانند جهت شرکت و ثبت نام  تا اخر وقت اداری روز پنج شنبه ٦ تیرماه به انجمن فیلم و عکس شهرستان واقع در مجتمع فرهنگی هنری مراجعه یا  با شماره ٣٣٢٣٧٤٠٤ تماس داشته باشند.

کد خبر 799901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha