بسیاری از بزهکاری های امروز ناشی از بیکاری است

آوایی با اشاره به اهمیت توجه به تولید و وضعیت اشتغال گفت: بسیاری از بزهکاری های امروز ناشی از بیکاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سید علیرضا آوایی» شب گذشته در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد گفت: زمانی که ما در شرایط ویژه‌ای قرار می‌گیریم ممکن است گاهی اوقات تصمیمات شتاب‌زده و با اشتباهاتی روبه‌رو باشد اما چون این تصمیمات به صورت مستقیم با مردم مرتبط است لازم است در صورتی که اشتباهی در تصمیم‌گیری‌ها دیده شد حتما تذکر داده شود تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

وزیر دادگستری با بیان اینکه حکومت و نظام باید برای مردم قابل پیش‌بینی باشد گفت: نباید وضعیت به صورتی باشد که مردم نتوانند نسبت به آن هیچ پیش‌بینی نتوانند داشته باشند بلکه باید بتوانند برای آینده خود به درستی تصمیم‌گیری کنند.

وی بیان کرد: اگر مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها هم نبود، باز به صورت جدی نیاز به کمک بخش خصوصی برای اداره کشور داشتیم و الان با وضعیت مشکلات موجود قطعا نیاز زیادی در این حوزه داریم.

آوایی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی امروز هر کجا که ورود می کند باید درها به روی او باز باشد زیرا تولید در این شرایط کار بسیار دشواری است.

وی با بیان اینکه بیکاری تهدید بسیار جدی برای کشور و خانواده‌هاست خاطرنشان کرد: بخشی از بزهکاری‌هایی که الان در جامعه مشاهده می‌کنیم ناشی از همین مشکلات و مسائل است.

وزیر دادگستری افزود: در شرایط فعلی تولید و ایجاد اشتغال کار بسیار سختی است و به همین دلیل تولید کنندگان به هر جایی که مراجعه می‌کنند باید با درهای باز روبه‌رو باشند و همه برای رفع مشکلات و موانع پیش‌روی آنها تمام تلاش خود را به کار گیرند.

آوایی گفت: اکنون دولت بنا به مسائل مختلف اهتمام جدی به بحث توسعه گردشگری دارد و بخشی از وقت دولت صرف این موضوع شده و با توجه به اینکه یزد در این زمینه جایگاه مهمی دارد، به جهش بزرگی خواهد رسید.

وی بیان کرد: با مردمی که در مسیر کار خود دچار اشتباه می شوند، منعطف‌تر برخورد کنند و به مردم کمک کنید زیرا ما ماموریم از سوی خدا برای رفع مشکلات مردم و اجازه ندهید با بسته شدن درها به روی آنها، عاصی شوند و اعتقادات و باورهای خود را از دست بدهند چون ظرفیت آدمها متفاوت است و ممکن است یک مشکل، مسیر زندگی آدمها را تغییر دهد.

کد خبر 801086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha