اشراف کامل بر مرزها داریم/دنبال جنگ نیستیم

فرمانده سپاه قم با بیان اینکه هیچ اعتقادی به تعرض و حمله به دیگر کشورها نداریم گفت: ما در بیرون از مرزها وضعیت خوبی داریم و امکان تعرض آمریکایی ها گرفته شده و اشراف کامل بر مرزها وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی» امروز (جمعه 31 خرداد) در سخنرانی پیش از خطبه‌ های این هفته نماز جمعه قم گفت: در تمامی میدان ها که استکبار به دنبال تقابل با نظام اسلامی ایران بوده است، پیروز اصلی نظام پر افتخار جمهوری اسلامی بود چرا که با توکل بر خداوند در راستای گسترش اقدامات تلاش می کنند.

 

فرمانده سپاه قم گفت: در جریان عراق آمریکا به چه میزان هزینه کرد اما امروز سنی و شیعه چشم به انقلاب اسلامی داشته و حتی ترامپ نیز جرات نکرد به صورت رسمی به این کشور سفر کند.

 

وی گفت: امروز جبهه مقاومت و تفکر انقلاب پشت دیوار های اسرائیل قرار گرفته و کشورهای قوی دنیا در برابر یمن مظلوم قرار گرفته و زیرساخت های این کشور را از بین برده اند.

 

شاهچراغی گفت: امروز کار آمریکا و عربستان به جایی رسیده که اذعان می کنند در باتلاق یمن گیر افتاده اند و این نشان دهنده ناتوانی جبهه استکبار است.

 

فرمانده سپاه قم گفت: هرجایی که انقلاب ورود کرده است آمریکا نتوانست کاری کند و صهیونیست ها می دانند که اگر یک نیرو یا تانک از خط مرزی لبنان عبور کند پشیمان خواهند شد.

 

شاهچراغی گفت: کشور ما همواره درگیر تهدیدات دشمن است اما با این وجود هیچ زمان وارد جنگ نمی شود اما از سوی دیگر اجازه هیچ تعرضی را نخواهیم داد.

 

وی با بیان اینکه هیچ اعتقادی به تعرض و حمله به دیگر کشورها نداریم گفت: ما در بیرون از مرزها وضعیت خوبی داریم و امکان تعرض آمریکایی ها گرفته شده و اشراف کامل بر مرزها وجود دارد.

 

فرمانده سپاه قم گفت: دشمنان در داخل کشور نیز در حال تلاش و ضربه زدن هستند که یکی از اقدامات آنها تحریم و جنگ روانی است و از این طریق می خواهند وانمود کنند که که موفق هستند.

 

شاهچراغی گفت: باید با اقتصاد مقاومتی در راستای مقابله با آمریکا تلاش کنیم و هم مردم و هم مسئولان باید اصلاح الگوی مصرف داشته باشند و از سوی دیگر مسئولان نیز در راستای تامین نیازهای مردم بکوشند.

 

وی با اشاره به موضوع مذاکره گفت: مذاکره در این مقطع زمانی به معنی تسلیم و پذیرش شکست است و باید توجه داشته باشیم که تقویت روح مقاومت با پیروی از رهبری می تواند راهبرد آمریکایی ها را منجر به شکست کند.

کد خبر 801783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha