شورای هماهنگی دهه کرامت استان یزد برگزار شد

شورای هماهنگی دهه کرامت استان یزد با حضور مسئولان فرهنگی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد شورای هماهنگی دهه کرامت استان یزد با حضور مسئولان استانی در محل استانداری یزد برگزار شد.

حجت الاسلام مصطفی گرجی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این نشست گفت: دهه کرامت بهانه خوبی برای حرکت در جهت دین است و این جشن ها را باید همگان هم افزایی داشته باشند.

وی افزود: به مناسبت برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) سعی داریم برنامه های مختلفی را در سطح استان داشته باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد خاطرنشان کرد: امسال پایتخت کتاب ایران هستیم که باید آن را حفظ کنیم و در این دهه کرامت نیز سعی کرده ایم برنامه های خود را نیز پیرامون کتاب و کتابخوانی در سیره اهل بیت (ع) ببریم.

حجت الاسلام گرجی ادامه داد: در سطح طرح کانون های مساجد برند پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران ایجاد شده است که سعی داریم آن را برای یزد کسب کنیم و پایتختی در سطح کشور باشیم.

علی زباندان، کارشناس فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز در این نشست گفت: بالغ بر 810 کانون در سطح استان داریم که بیش از 400 کانون در سطح شهر داریم.

وی افزود: برگزاری دهه کرامت با عنوان ده شب ده مسجد، برگزاری مسابقه پیامکی، مراسم جشن و سخنرانی، چاپ و توزیع سیره امام هشتم، برگزاری کاروان دانایی، اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی، فضاسازی مساجد استان، برگزاری سرودهای خیابانی، حمایت از برنامه های جشن زیر سایه خورشید، برگزاری کارگاه های نویسندگی از جمله این برنامه ها است.

کارشناس فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: اجرای تئاتر خیایانی در ده مسجد استان، گفت و گوی اجتماع محور در جهت کاهش آسیب های اجتماعی محلات از جمله برنامه های ما است.

کد خبر 803812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha