اوقات فراغت کانون های مساجد بناب آغاز شد

طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بناب با حضورمسؤولان ستاد هماهنگی استان به صورت رسمی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «حبیب صدقی» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان که در سالن فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: توفیق خدمت در مساجد شامل حال هر کسی نمی‌شود.

وی با بیان این‌که کار فرهنگی در مساجد سختی‌های خاص خود را دارد، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی موازی‌کاری‌ها و تعدد متولیان امور مساجد موجب شده تا انسجام و هماهنگی در برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی را شاهد نباشیم، البته خوشبختانه کانون های فرهنگی هنری در هماهنگی حداکثری با دیگر نهادهای مسؤول در مساجد هستند.

«اخلاق، نشاط و معنویت» شعار اصلی اوقات فراغت در کانون‌های مساجد

همچنین حجت الاسلام «بهروز ثنایی» کارشناس توسعه و شبکه‌سای ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی در سخنانی با تأکید بر این‌که شرط حمایت ستاد عالی و استانی، برنامه‌ها و فعالیت های منسجم در کانون است، اظهار داشت: هر کانونی فعال‌تر باشد، قطعا از حمایت‌های بیشتری بهره‌مند خواهد بود.

وی ثبت اعضای کانون فرهنگی هنری در پرتال بچه های مسجد را از دیگر شروط حمایت ستاد عالی و استانی دانست و افزود: فصل تابستان و آغاز اوقات فراغت دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب بهترین فرصت برای برنامه‌ریزی و اجرای دقیق برنامه‌های متنوع و جذاب از سوی کانون های فرهنگی هنری است.

حجت الاسلام ثنایی با بیان این‌که «اخلاق، نشاط و معنویت» شعار اصلی اوقات فراغت در کانون‌های مساجد است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های اوقات فراغت کانون های مساجد در شش محور قرآن و عترت، آموزش و توانمندی، هنر، شبکه‌سازی و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی وفعالیت های اجتماعی برگزار می شود.

کارشناس توسعه و شبکه‌سای ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی در پایان بر ثبت برنامه های اوقات فراغت از سوی مدیران مسؤول هر کانون در سامانه سجا تأکید کرد.

 

کد خبر 804129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha