نهمین اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد/نجات جان سه بیمار نیازمند

خادمی گفت:پس از تایید تیم پزشکی بیمارستان و هماهنگی با ستاد پیوند اعضای استان عمل برداشت دو کلیه و کبد توسط تیم پزشکی اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، بیمارستان دهدشت و بیمارستان ابوعلی سینا انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدطاها خادمی» با اشاره به سومین اهدای عضو در شهرستان کهگیلویه، در خصوص نهمین اهدای عضو استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری، گفت: مرحوم محمد فروهر منش  ۴۵ ساله، کارگر و پدری زحمت کش که ۱۲ تیرماه جاری به علت تصادف در بیمارستان و بخش ویژه  icu بستری شده بود دچار مرگ مغزی شده بود.

 

سرپرست بیمارستان امام خمینی (رحمه الله علیه) دهدشت اظهار داشت: پس از تایید تیم پزشکی بیمارستان و هماهنگی با ستاد پیوند اعضای استان در تاریخ  ۱۴ تیر عمل برداشت دو کلیه و کبد توسط تیم پزشکی اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، بیمارستان دهدشت و بیمارستان ابوعلی سینا انجام و به بیماران نیازمند در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز ارسال تا به بیماران نیازمند پیوند زده شود.

 

خادمی از عمل خداپسندانه، خیرخوانه، گذشت و ایثار خانواده مرحوم فروهر منش تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: اهدای عضو که برابر با اهدای زندگی است، به خوبی در جامعه و شهرستان کهگیلویه نهادینه شده است.   
 

شایان ذکر است این اهدای عضو نهمین در استان کهگیلویه و بویراحمد و سومین مورد در شهرستان کهگیلویه در سال ۹۸ است.

کد خبر 805983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha